Reviews over Montfort

Zeer goede en schone B&B met fantastisch eten.

Nicole,
    26-11-2018

Deze geweldige B&B ligt bijna op de route het Pieterpad. Goede bedden en tiptop kamer. Heel schoon. Wim kan fantastisch koken en het is een aanrader om hier te blijven eten. Goed ontbijt. Heel vriendelijke ontvangst door Jean. Niets was teveel.

Aanrader.

Edwin,
    5-11-2018

Schoon, mooie kamer, lekker bed, heerlijk gegeten, goed ontbijt en zeer aardige mensen. Wat wil je nog meer en dat voor deze prijg?

Hartelijke dank Edwin

Een aanrader!

Ad en Antoinette,
    27-10-2018

Een super mooie accommodatie. Prettige ontvangst door Jean en wat ook handig is: Wim kan lekker koken. Als je b.v. het Pieterpad aan het wandelen bent maakt Wim ook nog een lunchpakketje voor je klaar.

Met passie en een enorme inzet.

Ton en Ineke,
    23-9-2018

Een prachtige accommodatie, een bijzonder plezierige ontvangst. Je kunt er culinair eten en de volgende morgen vertrekken met een uitgebreid, verzorgd ontbijt.

Absolute aanrader, Fantastico!!

Alina en Fred,
    24-8-2018

Wat een prachtig bed-breakfast (en als extra dinner). We lopen het Pieterpad, maar dit was de allerbeste overnachting. Fantastisch warm ontvangst door Jean. Voortreffelijke gastheren. Schitterende kamers, toilet en douche. Alles kraakhelder schoon. 's Avonds heeft Wim een heerlijk dinner voor ons gekookt. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Het was voortreffelijk. Echt een Michelin ster waard!

We kunnen Patio de Vaert van harte aanbevelen. "Fantástico" Muchas Gracias.

Alina en Fred