We hebben een aantal aanbieders voor Montefano voor je op een rij gezet:

Reviews over Montefano

B&B ++

Bert,
    26-11-2018

Heerlijke plaats om te verblijven, top locatie, mooie ruime kamers en meer dan gastvrij.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk genieten

Marieke,
    25-11-2018

Wij hebben heerlijk genoten van een onvergetelijke vakantie in deze fantastische B&B. Een hartelijk welkom op zo n mooie plek van de eigenaren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een ontzettend goed ontbijt, leuke tips en weetjes en aan alles is gedacht. Zeker aan te bevelen, maar ook zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi!

Marga van Sambeek,
    1-11-2018

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Johnny & Mia,
    4-10-2018

Aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten en mooie natuur. Zeer vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan voor hun gasten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genieten in stijl! Indrukwekkend.

Christel,
    3-10-2018

Deze bed & breakfast is prachtig gelegen, formidabel uitzicht. Je kan er genieten in alle rust en alle comfort is aanwezig. Bovendien wordt hier een heerlijk ontbijt geserveerd. Het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, gezellige stadjes en bovendien zijn er zeer goede restaurantjes in de buurt. Ook een dagje luieren aan het zwembad is hier een aanrader. De ligbedden zijn bovendien van een uitstekende kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2018