Sorteren

Reviews over Moab

Doen!!

voetenbankje
    30-7-2012

Vic en Anna geven je helemaal het gevoel dat je thuiskomt.

We voelden ons helemaal welkom en de service is geweldig.

Het B&B ligt heel gunstig, net buiten het 'centrum' van MOAB en vlakbij Arches en Canyonlands.

Iedereen die deze kant opgaat kunnen we dit B&B van harte aanbevelen!

Topper

karin
    27-6-2011

Door de warme ontvangst voel je je gelijk thuis.

Grote kamers, van alle gemakken voorzien.

Mooie locatie, in een buitenwijk van Moab. Dicht bij Arches en

Canyon land.

Vic kookt fantastisch.

Prachtige B&B van het meer luxere soort

Mathilde
    26-10-2007

Prachtige B&B van het meer luxere soort. Niet goedkoop, maar wel heerlijk om te verblijven (bijvoorbeeld na een bezoek aan Arches National Park). De ruime kamers zijn verdeeld over 2 huizen, met daartussen een mooie tuin + zwembad. Elke kamer heeft een eigen buiten of komt uit op de gezamenlijke tuin. Ook heb je een videorecorder in de kamer, waarvoor je bij de lobby gratis films kunt lenen. Ook kun je gratis gebruik maken van een wasmachine en droger.

Veel zorg is besteed aan de inrichting van de kamers. Volgens mijn man was de smaak wat te vrouwelijk, maar ik vond het heel sfeervol.

Het ontbijt is prima verzorgd. Daarnaast staan de hele dag door koffie/thee/cake/snoep klaar.

Je kunt er niet dineren, maar het centrum van Moab is op loopafstand (5-10 min lopen). De B&B is wat achteraf gelegen, dus geen last van verkeer.