We hebben een aantal aanbieders voor Midi Pyrenees voor je op een rij gezet:

1.133

bed and breakfasts Midi Pyrenees

We hebben een aantal aanbieders voor Midi Pyrenees voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Midi Pyrenees

Een droomweek op een droomlocatie!

Freerk Kootstra,
    30-9-2018

We hebben hier met familie ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd! Niets anders dan lof. Geweldig weer, geweldige locatie, geweldige gastheer en gastvrouw. Een week om nooit meer te vergeten. Jammer dat we maar een cijfer 10 mogen geven, ze verdienen zeker een hoger cijfer. Bedankt René en Lydi

Gereisd met vrienden in september 2018

Cantecor de Miele van B&B. Er is geen ..........

Els en Wim,
    17-9-2018

Lydi en Renè bedankt voor jullie warme onthaal, gastvrijheid, goede zorgen en zeker niet te vergeten het heerlijke uitgebreide ontbijt. Het avondeten, een drie gangen diner, was telkens een feest om van te genieten. Super. De gezelligheid met alle gasten aan tafel, waarbij een wijntje met nootjes en olijven nooit onbrak. Niet te vergeten, de ruime schone kamers met lekkere bedden, de badkamer met aparte toiletruimte. Lydi en Renè wat hebben we het goed bij jullie gehad. Toppie.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie voor gezinnen met kinderen

Iris,
    10-9-2018

Vrienden van gaven ons de tip om naar deze kindvriendelijke table d’hote te gaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. We verbleven een week in een gite. Op het terrein is veel te beleven voor kinderen. Onze kids van 2 en 4 vonden het heel gezellig met de andere kinderen. Als ze s’ochtends wakker werden gingen ze meteen naar buiten om te kijken bij de ezels. Ook het zwembad is fijn, en veilig afgezet met een hek. Het eten is heerlijk, en ook heel gezellig om met de andere gasten aan een grote tafel te zitten. De volwassenen eten om 8u en de kinderen om 6u. We hebben ook een aantal avonden zelf gekookt in de gite en buiten gegeten. Coen en Ilse doen er alles aan om het je naar de zin te maken, ook met tips voor uitjes bijvoorbeeld. Je kunt er ook mooi wandelen en hardlopen, er liggen briefjes met routes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie

hanny de jong,
    19-8-2018

Wij verbleven voor 1 week in de Gite l’Arrivee van Toin en Rian met 4 personen. We werden heel hartelijk ontvangen in de tuin met een drankje. Het appartement was heerlijk ruim ( hoewel we door het warme weer weinig binnen zijn geweest) en van alle gemakken voorzien. Heerlijk bed, ondanks warmte toch goed geslapen door ventilator boven bed. Veel gebruik gemaakt van onze veranda (met weids uitzicht) en de naastgelegen tuin met zwembad. Heerlijk om bij thuiskomst een frisse duik te kunnen nemen. In de omgeving valt heel veel te zien en te beleven. Eén week is gewoon te kort! Mede door de hartelijkheid van Toin en Rian en de schitterende omgeving is dit een TOP vakantie week voor ons geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Echt een aanrader!

Claudia,
    17-8-2018

Ideale kleinschalige en ongedwongen vakantie bestemming voor gezinnen met (kleine) kinderen. Gastheer- en vrouw doen er alles aan om het zowel ouders als kinderen helemaal naar de zin te maken, en hebben daar ook duidelijk al jaren ervaring mee. Helemaal ideaal is de gesplitste eet tijd voor de kinderen (18u) en voor de volwassenen (20u). Jonge kinderen gaan lekker slapen en de oudere kinderen spelen met elkaar terwijl de papa's en mama's eten. Of; ze helpen bij de bediening van de ouders, heel erg leuk. Het eten is heerlijk, zowel voor kids als voor de ouders. Qua locatie ook helemaal goed; genoeg te doen binnen een half uur rijden van de table d'hotes, dus je hoeft niet voor alles minstens een uur in de auto te zitten. Hoewel de kinderen het liefst gewoon de hele dag bij de table d'hotes bleven spelen. Voor de wijnliefhebber ook een flink aantal goede wijnboeren in de buurt dus goed om nog wat ruimte over te laten in de achterbak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018