We hebben een aantal aanbieders voor Miami Beach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Miami Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami Beach

Sfeervolle B&B, goede service. Mooi ontbijt.

Brabander,
    17-9-2013

2 nachten verbleven in dit leuke en kleinschalige B&B in een goede wijk niet ver van het strand. Prima uitvalbasis voor activiteiten in en om Miami. Met parkeerkaart (tegen redelijke vergoeding) altijd vlak voor de deur in de straat kunnen parkeren. De dames v.d. keuken maakte elke ochtend iets lekkers klaar.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke B&B!

Ilja,
    15-2-2012

2 nachten voor cruise verbleven. Kleine, leuke B&B en op loopafstand van Ocean Drive. Rustig gelegen in woonwijk. Dames heel vriendelijk en behulpzaam. Lekker 'home made' ontbijt. Prijs is behoorlijk, maar nog altijd niet van het niveau van de hotels aan Ocean Drive. Wij waren wel in het hoogseizoen (feb 2012).

Gereisd met partner in februari 2012

Leuk en zeer schoon hotel

Roos,
    5-7-2011

Wij zijn hier drie nachten verbleven in juni. Helaas hadden we geen kamer aan de patio met tropische tuin, meer ze waren even goed mooi in koloniale stijl en erg schoon! De bedden waren heerlijk zacht en erg groot. Dina de manager komt een beetje vreemd over, maar ze is erg aardig. Wij hebben 1 avond er ook gegeten, het was niet erg goedkoop, maar wel lekker. Het strand ligt op loopafstand, maar de bedjes en parasols zijn prijzig. Dus als je puur voor een strandvakantie komt kun je beter een hotel langs het strand boeken, want dan is dat gratis en scheelt gauw $45,= per dag.

Gereisd met partner in juni 2011

Rustige plek in bruisend Miami Beach.

Udo Rijlaarsdam & Marina Dijs,
    28-3-2010

Op veilige afstand verwijderd van het uitgaansleven maar toch een goede uitvalsbasis om Miami beach te verkennen. Alles is op loopafstand. Klein en knus maar wel erg gehorig! Vooral vervelend als er een baby in het pand is! Erg schoon, lekkere bedden. Sanitair iets gedateerd. Als je meer dan 100 kilo weegt pas je niet in de douche. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, niets is ze teveel. Een prettige plek om tot rust te komen. Het ontbijt was lekker, iedere dag iets anders, maar werd pas vanaf 8.30 geserveerd. Dat is niet handig als je naar een congres o.i.d. moet of een vroege excursie wil doen.

Gereisd zakelijk in maart 2010

Goeie ligging, relaxed sfeertje

Angelique,
    18-11-2009

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het strand, en ruim 10 minuten van Ocean Drive.

Van buiten zie je niet hoe mooi het is. Het heeft een prachtige groene, zeer verzorgde en sfeervolle patio. Onze suitekamer had een terrasje aan deze patio.

Het ontbijt bestaat uit 2 soorten kaas, veel vers fruit, jam, honing, een paar soorten brood, koffie en fruitsappen. Tegen betaling kun je eventueel een omelet bijbestellen.

De uitbaters doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De suite die wij hadden bestond uit een keuken, woonkamer, slaapkamer en badkamer. Allemaal keurig verzorgd.

Gereisd met partner in oktober 2009