We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Aventuras voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Puerto Aventuras met all inclusive

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Aventuras voor je op een rij gezet:

Dagen regen000100000000

Reviews over Puerto Aventuras

• 9Tessa21-02-2017

Super!

Wat een fijne sfeer. In tegenstelling tot in Dominicaanse Republiek voelde ik mij in Mexico ontzettend veilig. Puerto Aventuras was een omheinde 'stad', ik voelde mij hier zeker veilig genoeg om als vrouw alleen rond te lopen. Sowieso zijn alle mensen in Mexico ontzettend vriendelijk! Verder kun je op 2 plekken met dolfijnen zwemmen, het bedrijf is hetzelfde maar de prijzen verschillen dus het is wel slim om eerst bij allebei de prijs op te vragen en dan pas reserveren. In ons geval pas het pakket met foto's bij de Dolphin Discovery bij de Starbucks het goedkoopste. De dieren werden ook goed verzorgd en hadden veel ruimte, toen een van de 2 dolfijnen er geen zin meer in had gingen we met 1 verder :)

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Marloes van Eck22-05-2016

Gezellig klein dorpje!

Midden in het dorpje kun je met dolfijnen zwemmen. Ook vonden wij het erg leuk om aan de kant naar de dolfijnen te kijken. Verder zitten er een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Het is niet heel groot, maar wel leuk om even rond te lopen.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7marijke_209-06-2015

Zeer mooi en dicht bij de dolphijnen

Neem waterschoenen mee omdat er nogal wat steentjes in de zee. Loop de hoek om en je bent bij de dolfijnen, je kan er altijd een kijkje nemen, gratis.

• 10Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

mei 2015

• 4joop21-11-2014

niet de moeite waard

het dorpje is klein en ligt op 1km buiten het resort .overdag is het veilig .het is niets bijzonder .

• 7Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

november 2014

• 8Carinne05-08-2014

Mooie plek

Afgesloten beveiligde plaats. Fietsuitleen om even naar de winkels te gaan aanwezig. Dolfijnen park ligt vlakbij de haven. Echter niet zo goed geregeld in hotel Riviera Maya is het busvervoer naar Playa del Carmen. Wil je gaan dan moet je eerst met een excursie mee naar een juwelier. Dit was erg jammer. Let er op dat je geen i-pads, fotocamera e.d. in je koffers doet op het vliegveld, maar gewoon in je handbagage. Er wordt vaak gestolen !!!!

juli 2014

• 7CORNELIS 24-11-2013

Snel uitgekeken

Vond de haven echt niks bijzonders : typische souvenirwinkels en een paar restaurants.

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in november 2013

• 9esther van den Hof30-03-2013

geweldig

Rustig gelegen, ontzettend gezellige sfeer in de restaurants, mooi ingericht

• 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Astrid03-03-2013

Klein maar gezellig

Leuk plaatse om naar toe te lopen vanuit het resort. Hier kun je midden in het dorp zwemmen met dolfijnen. Er liggen manatees in het water en er zijn allerlei kleine restaurantjes en winkeltjes. Je kunt hier pesos pinnen.

februari 2013

• 8Leona13-10-2012

Leuk klein dorpje

Leuk klein dorpje, met name leuk voor families met kinderen. Puerto Aventuras is gebouwd rondom een marina/haven waar veel bassins zijn waar met dolfijnen kan worden gezwommen en zeekoeien, zeeleeuwen en pijlstaartroggen. Deze bassins en training etc kun je gewoon bekijken.

Om deze bassins heen vind je (toeristische) winkeltjes en cafe's en restaurants. Tijdens ons verblijf in oktober was het erg rustig maar dat is in feite ook off season. Het echte seizoen begint pas in november. Wil je wat meer belevenis dan zit je beter in Playa del Carmen of Cancun. Naar Playa met de taxi kost ca. 17 dollar (enkele reis).

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9gaprz28-08-2012

Leuke vakantiebestemming

Jachthaven is leuk om er een keer te zijn. Je kunt daarvandaan ook diverse trips maken om te duiken, snorkelen of vissen. Ook boten zijn te huur; In basins naast de jachthaven kun je zwemmen met dolfijnen. De kinderen vonden dit geweldig.

• 9Omgeving

augustus 2012