Isla Holbox

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Holbox voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Isla Holbox met all inclusive

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Holbox voor je op een rij gezet:

Dagen regen000100000000

Reviews over Isla Holbox

• 8Claudia19-11-2018

Mooi laid back eiland

Holbox is nog een heel laid back eiland en nog niet zo toeristisch als Isla Mujeres. Als je van dieren houdt, breng daar dan een bezoekje aan: “Refugio Animal Holbox”, dat is een opvang voor dieren. Heel indrukwekkend om te zien, wat een bijzonder werk leveren deze mensen! Ze werken met een team vrijwilligers en verzorgen er veel honden (ook puppies), katten, wat vogels en een wasbeer. Wil je de honden blij maken, dan kan je ook een strand wandeling met ze maken. Dit wordt erg gewaardeerd en is okk leuk om te doen.

En geef als het even kan een donatie. Er staat daar een bus waar je wat in kan deponeren, Het is ook eventueel mogelijk om dieren te adopteren. Ze hebben op Facebook een pagina voor meer info. Zo zielig als je die beestjes ziet! Er waren een aantal honden verlamd aan hun achterpoten, doordat ze waren aangereden door golfkarren. Die scheuren hard over het eiland rond :-(

• 8Uitgaanslevenn

• 10Stranden

januari 2015

• 7Gerard Bosman22-09-2013

Prachtig

Buiten je resort om word het aanzicht al anders, veel afval/rommel langs de kanten van de weg. Veel muggen aanwezig. Aardige mensen in het dorpje.

• 2Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2013

• 8Ennai13-08-2013

Paradijselijk zon, zee, strand

Geen plek om te gaan stappen, maar heerlijk om uit te rusten weg van het massatoerisme.

• 9Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 7manolo el extraterrestre17-06-2013

mosquitos

mosquitos, y más mosquitos, y cuando creías que ya acababan...más mosquitos! Para desayunar, para comer, para cenar: Mosquitos. No dejen de visitar el templo de los mosquitos, en punta mosquito, esquina con palapa mosquito, justo debajo de la nube de mosquitos. ¿Mojitos? No!, mosquitos!

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

januari 2013

• 8Ronald02-01-2013

mooie ervaring

We gaan eind febr. 2013 voor de 2e keer naar Holbox, omdat het goed was bevallen zitten dan in Delphinis 10 min lopen van het dorp. 1e ervaruing was super en we zijn benieuwd wat er is veranderd

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2013

• 9blue_crush_cruise10-08-2012

Fantastisch eiland

Het is een super eiland. Heel primitief, super sfeer en lokale bevolking is relaxed, vriendelijk en behulpzaam. Alles gaat met golfkarretjes en wegen zijn van zand. Zelfs als je in het regenseizoen gaat zoals wij is het super. Elke dag half uurtje flink regen gehad en de rest warm en droog. Veel natuur en dieren. Lokale bevolking houd zich bezig met natuurbehoud en vonden wij goed om te zien. In de avond leefde het dorpje in het centrum van het eiland maar verwacht geen discotheken of clubs. Beetje een hippie achtig eiland wat wij super vonden. Voor cultuur zoals Chichen Itza zal ver gereist moeten worden (hebben wij vanuit onze andere hotel in Playa del Carmen gedaan). Indien rust gezocht wordt is het een super eiland met bijna verlaten stranden en niet het massa toerisme. Wel primitief met ecotoiletten en voor vegetarische mensen zoals mezelf is er niet veel keuze met het eten, maar wel te doen. We gaan zeker terug naar Isla Holbox

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Helderop04-07-2012

gezellig stadje!!

je kunt er goed eten, een kleine boodschap doen en een gezellig terrasje pakken!! (aanrader, beachclub mandarina Nederlandse eigenaar)

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 9anoniem18-01-2012

Heerlijk paradijsje

Een echte toevoeging voor je verblijf in Mexico!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in december 2011

• 10cloeotisyala09-01-2012

super relaxed eiland

2 uur rijden en een half uur varen verwijderd van het gekkenhuis Cancun, helemaal goed dus.

• 10Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn