bed-and-breakfasts in Mestre

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Mestre

Reviews over Mestre

• 7Ank V05-07-2018

Goede plek voor bezoek aan Venetie

verbleven in Mestre om dagjes door te brengen in Venetie. Tot onze verrassing bleek Mestre zelf ook heel gezellig om te winkelen en op terrasjes te zitten! Een Ijssalon met heerlijk ijs, een winkelcentrum. Vanaf busstation Mestre in kwartiertje naar Venetie.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Trees18-03-2018

Goede ligging om Venetië te bezoeken.

Rustige stad met een goede openbare verbinding naar Venetië. In het centrum van Mestre lekkere sushi gegeten bij I-Sushi.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

november 2017

• 8Wim09-02-2016

Praktisch.

Goede verbinding met Venetië. Bedenk echter wel dat de bus naar het vliegveld Treviso vanaf de overzijde van het station slechts eenmaal per uur gaat. De rit daarheen duurt tenminste 40 minuten en de vertrekhal staat overdag heel vol. Alle reden om vooral bijtijds te vertrekken en eerst de juiste vertrektijd op de haltepaal op te zoeken.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Eric31-01-2016

Goed om Venetie te bezoeken!

Veel buslijnen naar Venetie. Mestre is vanaf Marco Polo beter te bereiken dan Venetie zelf. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8pauwel11-11-2015

mestre goede uitvalbasis niet te duur

Mestre lig goed gelegen enkele kleine winkels eten drinken kan je kopen in grote spar op het grote plein vanwaar bussen vertrekken . en je hebt er een mc Donalds maar er het is er zeer chaotisch de bediening

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2015

• 7Cornelia B.24-09-2013

Vlak bij Venetië met goede busverbinding.

Het centrum is niet onaardig.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Arno05-09-2013

Grote stad met veel voorzieningen

Wij stonden op een camping aan de rand van Mestre ivm een bezoek aan Venetië. We zijn Mestre zelf verder niet in geweest.

Wel goede wegen, openbaar vervoer en grote winkels/winkelcentra.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Depla Diego09-08-2013

Mooie tussenstop

Mooie uitvalsbasis voor venetie die heel gemakkelijk te bereiken is met de bus

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

augustus 2013

• 4danielle.nikkels05-08-2013

Nooit meer!

Wij gingen op zoek naar een restaurant. We konden geen een goed uitziende vinden en zijn uitgeweken naar Mc Donalds die in een achterbuurt lag. Na lang zoeken vonden we er een buiten Mestre. Wat een vieze stad op 10 minuten rijden van zoveel pracht en praal.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 4Stranden

juli 2013

• 3Angelique29-07-2013

Venetie? Nooit meer!

Venetie is vies, het stinkt er, erg veel touristen, erg warm, de Italianen zijn absoluut niet vriendelijk, zijn erg ongeduldig en chagarijnig. Het eten is er erg duur en in een restaurant wordt er ook nog fooi/tip/service (of hoe ze het noemen) gerekend op de rekening. En dat moet je betalen, belachelijk! Mac Donalds is er maar 1 en die moet je goed zoeken, met de waterbus uitstappen bij Cala D'oro, straatje uitlopen en je bent er. Supermarkten vindt je er bijna niet, de COOP ligt vanaf het busstation voor de brug met de glazen zijkant, links en dan zie je het van zelf. Op de mooiste gebouwen hangen vreselijke spandoeken met reclame, het verpest de hele foto....of was dat ook de bedoeling? Nooit meer....

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur