bed and breakfast Merselo

Reviews over Merselo

2 Nachten in fijne accomodatie met instructie's

J. Hofsteede,
    29-12-2016

We hebben met 3 gezinnen (6 volwassenen en 6 kids) tussen kerst en oud en nieuw de 6 slaapkamers (van verschillende grootte) met ieder eigen toilet en douche gehuurd. Deze 6 kamers hebben een ruime gemeenschappelijke, gezellig ingerichte huiskamer en keuken, met ruim voldoende uitrusting. Apart hiervan is een recreatie ruimte met poolbiljart met voldoende speelmogelijkheden.

De, wat ons betreft overtollige, handgeschreven inventarislijsten (per lade/kast e.d.) huisregels en instructies maakten een overgereguleerde indruk op ons.

Gereisd met vrienden in december 2016

Weekend in het Zuiden (vrij naar Rowwen Hèze)

Jan Winkels,
    8-11-2016

De Martiene Plats in Merselo is een oude Saksische boerderij gelegen aan de rand van Venray in Noord Limburg. Leonoor en Piet zijn geweldige "gastheren".

Ons verblijf viel samen met de sterfdag op 5 november 2016 van mijn moeder

die van geboorte uit Sevenum kwam.

De aandacht, de kwaliteit, de service zijn geweldig en niets is Leonoor en Piet te veel. Zelf een afvoerstop plaatsen.

De omgeving is ook geweldig. Zeker met slotconcert op zondag van Rowwen Hèze waarvan ik een groot fan ben.

Leonoor maakt 's morgens een erg lekker en uitgebreid ontbijt en zelfs voor onderweg is er brood, fruit of koek.

Ook de persoonlijke aandacht, even een woordje, even een gesprekje, even een vraag hoe het was en even aangeven waar iets te vinden is.

Kortom: Gastvrijheid met hoofdletter geschreven.

Nu ben ik zellf een zittesje jung woonachtig 21 jaar in Lichtenvoorde en zou je mijn review niet objectief en gekleurd kunnen noemen. Niets is minder waar en omdat ik positief kritisch ben en heel wat accommodaties gezien heb is mijn 10 voor boertel de Martiene Plats volledig verdiend door Leonoor en Piet.

Ik heb erg veel respect voor hun bedrijf en hun duurzaam succes toewensen is uit het hart gegrepen.

Helenaveen, Griendtsveen ( geboortehuis Toon Kortooms), Deurne, Ospel en nationaal park de Grote Peel, Sevenum met Toverland, Venlo, Venray, het Leudal, Arcen en Velden, de Peelduinen, Nijmegen, Helmond en Eindhoven, de Duitse grensstreek met Goch, Kleve, Geldern en eventueel ook Düsseldorp, de Belgische Kempen, het zijn plaatsen en gebieden waard om te bezoeken.

Wandelen, fietsen, mountainbiken.

De Peel is een juweeltje van hoogveen, een gebied dat gekoesterd hoort te worden in een land en gebied waar grondwater soms schaars dreigt te worden.

Een gezonde nachtrust, na een dag van sport, beleven, ervaren, zien, ruiken en voelen, in een lekker bed, wacht je daarna bij Leonoor en Piet.

Gezond daarna op met een morgenloop, een wandeling, een fietstocht, een lekkere douche, en daarna een lekker uitgebreid, prima verzorgd ontbijt

Een familiebezoek, een concert van Rowwen Hèze, enkele flinke wandelingen, een bezoek aan Venray, nog een familiebezoek en op de terugreis een bezoek aan Rees en op de achtergrond de nagedachtenis van mijn moeder en haar Peelland vormden gesteund door Leonoor en Piet de basis voor een fenomenaal weekend van een West, Maas en Waalse en een Limburger, samen een import Achterhoeks team.

Gereisd met partner in november 2016

Comfortabel en uiterst Gastvrij!

Erwin Perdok,
    24-3-2016

Wat een heerlijke plek ten midden van het Limburgse Platteland. Leonoor, de gastvrouw en tevens eigenaresse, is er wanneer je haar nodig hebt en ontbreekt het niet in een goede dosis gastvrijheid.

Ik was hier voor een zakelijke reis, en voor deze doelgroep kan ik het ten harte aanbevelen. Stukken voordeliger dan de hotels in de omgeving, nette en comfortabele kamers, WIFI door het gehele pand en heerlijke ontbijtjes. Naast je kamer is er een grote en comfortabele gemeenschappelijke ruimte met een heerlijk huiselijke sfeer.

Martiene Plats is nog geen 10 minuten rijden van de Evenementen Hal Venray wat voor mij perfect was.

Een aanrader! Bedankt en hopelijk tot ziens.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Geweldig

P. Stiphout,
    31-10-2012

Een zeer mooie, oude, rustieke boerderij die de landelijke stijl perfect naar voren brengt.

Prachtige liggen, die ook erg rustig is. Ook kun je er heerlijk wandelen.

Het ontvangst was geweldig fijn en vriendelijk, met de gastvrouw nog een leuk gesprek gevoerd.

Het ontbijt was ook erg lekker.

De kamers waren echt super mooi en geweldig ingericht, en ook is het er erg kindvriendelijk.

Daarom is de prijs/kwaliteit geweldig

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Deze vakantieboerderij is top en kindvriendelijk

Rianne,
    19-7-2011

Top locatie, 4 km van Centrum Venray, gezellige, mooie accommodaties als vakantiehuisje of voor B&B, terras, ruime speelweide met trampoline, tafeltennis, skelters en een geweldige recreatieruimte/speelloods voor de regenachtige dagen voor jong en oud met poolbiljart, sjoelbak, speelauto's, schoolbord, poppenhoek, fiets en wandelroutes zijn aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011