We hebben een aantal aanbieders voor Mergo voor je op een rij gezet:

Reviews over Mergo

Heerlijk

Alex,
    31-7-2018

Super mooie plek voor een overnachting. Italiaanse gastvrijheid een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een fantastisch heerlijke week!

Jacqueline,
    19-8-2017

De prachtige omgeving, de rust, de zeer gastvrije en super vriendelijke eigenaren.

Eigenlijk alleen maar plus punten, het is gewoon een warm bad waarin je terecht komt.

Gereisd met partner in juni 2017

' All in one' op schitterende plek! Aanrader!

Karin,
    7-5-2017

Schitterende plek die eigenlijk alles heeft. Rust, ruimte, prachtig uitzicht, heerlijke wijnen, prettige kamers, fantastische eigenaren......

Dit alles in een streek waar iedereen aan zijn trekken komt onder andere op cultureel, culinair en sportief gebied.

Daarnaast mooie Italiaanse dorpen en stadjes met prachtige gebouwen, verlaten straatjes maar ook winkels en markten.

Vriendelijke mensen en ook het huren van een auto gaat heel makkelijk vanaf de luchthaven. Dan nog een half uurtje rijden en je wordt opgewacht met een een mooi glas wijn of een ander drankje.

Het ontbijt en desgewenste informatie maken je verblijf zeer aangenaam.

Je zal zeker terug willen ;)

Was ik toch bijna vergeten de stranden te vermelden....ook hierin veel afwisseling. Maar elke keer weer prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

overtreffende trap van fantastisch

monique,
    7-1-2017

het vakantiehuisje Oleandro ligt prachtig in de omgeving, met mooie vergezichten en vrijheid. Huisje is volledig en met veel aandacht, zorg en sfeer ingericht, het ontbreekt je aan niets. Het terras is overkapt en de tuin met oleanders ruim naast de olijfbomen van het B&B.

Gereisd met partner in juni 2016

Meer dan fantastisch

Carla en Dennis,
    3-11-2016

Verblijven bij Frans en Ingrid voelt als thuis zijn.

Ze doen hun uiterste best om jouw verblijf goed te laten verlopen. Ze kennen de streek als geen ander en delen die kennis graag. Uiteindelijk kom je altijd tijd tekort want of je naar een mooie stad wil, wil gaan wandelen of fietsen, culinair bezig wil zijn, of wat dan ook, er is zo veel moois te beleven en te doen.

Elke keer wanneer je bij hun komt hebben ze weer iets nieuws ontdekt wat de moeite waard is om te bezoeken.

Deze keer een nieuw wijnhuis waar we samen met met Frans en Ingrid naar toe gingen.

Wij waren hier voor de tweede keer en gaan hier zeker een "gewoonte" van maken.

Gereisd met partner in oktober 2016