Reviews over Melbourne

Wat een hartelijke mensen!

Danny,
    20-2-2010

B&B in een oud Victoriaans huis (smal en heel diep, hoge plafonds) met kleine zeer groene patio tuin. B&B geleid door twee schatten van mannen (50+ en 60+) met hun twee kleine schnautzer hondjes (Elizabeth & Taylor). Gelegen in Toorak, beetje uit centrum van Melbourne, maar vlakbij treinstation. (Melbourne heeft zowiezo een centrum per wijk) Bij binnenkomst eerst een fles wijn met de gezellige bewoners leeggedronken, voor we uberhaupt onze kamer pas zagen. Gasten delen het huis met bewoners, dus geen eigen bewonersvleugel. Badkamer delen met 1 of 2 andere gastenkamers, maar was geen probleem, we waren er maar alleen. Huis hangt vol met kunst (1 van eigenaren werkt in museum). Ontbijt heerlijk, evenals happy hour om 5 uur met wine and nibbles. Let op: er wordt gerookt in huis, moet je tegen kunnen. Na verblijf van 3 dagen 2 nieuwe vrienden erbij. Kijk op hun website Cotterville.

Netjes, perfecte ligging t.o. de stad

Jeroen & Hélène,
    2-12-2009

Al 2x maal een paar dagen hier overnacht (2006 en 2009).

Onze 1e reis was nogal uitgebreid en om soms kosten te besparen hebben we overnacht in (vip)backpackers, 1x hotelovernachting, dorms en b&b's (onze voorkeur).

Georgian Court is niet duur (in feb/mrt 2009 was 1 aus.dollar nog 0,49 eurocent). Ligt in een rustige wijk. Verwacht geen luxe, maar gewoon een schone kamer voorzien van een goed bed en badkamer. Het ontbijt is prima.

10 min. lopen naar Fitzroy Gardens en daar neem je de innercircle tram (gratis) en je bent zo downtown (ideaal dus !).

Er zijn natuurlijk mooiere b&b's, maar daar betaal je gewoon wat meer voor.