Reviews over Meiringen

Een mooie droom...

Jeroen,
    26-7-2016

Het chaletje is ruim genoeg voor 2 personen. Goed bed, in de woonkamer. Je wordt wakker (als je de gordijnen open laat) met uitzicht op de fantastische tuin, en op de achtergrond de Zwitserse Alpen. 't Leek wel een droom, soms.

De lieve eigenaresse Edith maakt een fantastisch ontbijt voor je. Het wordt aan de achterdeur bezorgd. Ze vroeg zelfs hóe we ons eitje wilden hebben.

Edith en haar man, die Nederlands praat, nemen alle tijd voor je, en adviseren je goed, als je wat vraagt.

Elke dag wordt er wel schoongemaakt, koffie en thee worden bijgevuld indien nodig, bed opgemaakt (als je dat zelf nog niet gedaan hebt)

In de omschrijving die wij ontvingen stond dat er een wasmachine en strijkgelegenheid was. Die is echter niet in het chalet. Edith draait op verzoek en tegen betaling van 5 Kronen wel een wasje voor je.

Er is geen tv (hoeft ook helemaal niet!), en wifi is wel goed. De auto parkeer je bij het chalet, dat is makkelijk.

De tuin is hun trots. Je mag er overal zitten. We hadden het geluk dat het prachtig weer was, en hebben zelfs een hele dag in die heerlijke tuin doorgebracht.

't Is allemaal zo relaxed....heerlijk, hier kom je écht bij !!