We hebben een aantal aanbieders voor Massa Marittima voor je op een rij gezet:

Reviews over Massa Marittima

onvergetelijk

regina baks,
    12-4-2018

agriturismo Prato a Baldo ligt tussen de olijfboomgaarden in de heuvels van Toscane en is zeer geschikt voor een rustige en ontspannen vakantie. Zwembad aanwezig.s 'Morgens kun je heerlijk buiten ontbijten. De verblijven zijn bijzonder ruim en hebben heerlijke bedden.

Wij logeerden in appartement met de naam Peche: een voorkamer met slaapbank, een heel ruime slaapkamer (met koelkast) met heerlijke leunstoelen en voldoende kastruimte. Verder een grote badkamer.

De gastvrouw en -heer zijn vriendelijk en kunnen beide heerlijk koken. Indien gewenst bereiden ze een fantastische Italiaans diner voor je waarvan je 's avonds buiten kunt genieten. Een karaf wijn doen ze er bij.

De agriturismo is erg afgelegen en het bezit van een auto is aan te bevelen. Voor rust en stilte in een schitterende omgeving midden tussen de heuvels van Toscane is dit beslist het neusje van de zalm.

Gereisd met partner in juni 2017