We hebben een aantal aanbieders voor Marseille (Bouches du Rhône) voor je op een rij gezet:

Reviews over Marseille (Bouches du Rhône)

Fantastische B&B

Laura,
    8-3-2015

Marseille City is een aanrader voor wie echt tussen de Fransen wil verblijven. De lokatie is prima al lijkt het er van de straat gezien niet op. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is geweldig en overstijgt het normale Franse ontbijt. Eigenaar Christophe is erg aardig en zorgt ervoor dat je je veilig en welkom voelt. De B&B ligt op 5 minuten van le vieuwx port en alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in februari 2015

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Jenny Voet,
    31-3-2014

Een B&B gelegen in het hartje van Marseille. Kraaknette kamers en een onbeschrijfelijk mooi uitzicht . Van hieruit kan je te voet en met de metro alle kanten uit. Het ontbijt is hoofdzakelijk met zelfgebakken brood en zoetigheden en huisgemaakte confituren. De gastheren zijn super charmant.

Gereisd met partner in maart 2014

Deze chambre d'hôtes is iets buiten stadscentrum gelegen,

Hans Wils,
    25-4-2008

Deze chambre d'hôtes is iets buiten stadscentrum gelegen, maar met bus 9 vanaf Foch Cinq Avenue(of binnenkort met de metro als de uitbreiding gereed is) kom je er gemakkelijk. Hartelijk onthaal door Mevr. Ponçon, die je onmiddellijk een glaasje aanbiedt en tijd neemt om kennis te maken. Het huis is heel stijlvol gedecoreerd door Catherine, die daar professioneel mee bezig is. 2 kamers op het gelijkvloers: chambre Paprika en chambre Muscat met aparte badkamer. Beide kamers nemen kan ook (voor gezinnen). Lekker ontbijtje met huisgemaakte jam. Prima adres, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in april 2008