We hebben een aantal aanbieders voor Maren Kessel voor je op een rij gezet:

Reviews over Maren Kessel

Geweldig!

Monique,
    3-12-2017

Alles was perfect. Vriendelijke en gastvrije mensen. Accomodatie mooi, gezellig ingericht. Heerlijk bad en fantastische bedden en tot slot een lekker ontbijt met eigen gemaakte streekproducten.

Gereisd met partner in december 2017

In 1 woord Geweldig! Wat een gastvrije mensen!

Ad en Angela Van Strien,
    29-10-2017

Je voelt je erg welkom en je komt er echt niks tekort!

heerlijke kamer gehad met alle luxe die we ervan hadden verwacht,

Als je hier naartoe wilt gaan moet je zeker gaan eten bij restaurant

"Bij ons op de Dijk" in Lith,

Dat is werkelijk een thuiskomen.

De eigenaren doen ontzettend veel moeite om je met een volle buik weer naar huis te laten gaan.

De huiselijke sfeer doet ook erg warm aan.

Eenmaal weer na het eten bij het b&b aangekomen te zijn en je na het uitbuiken het bubbelbad vol laat lopen om je daarna als een koning en koningin in het water laat glijden,das echt een unieke ervaring!

De bedden zijn van erg goede kwaliteit en alles is erg schoon en fris,kortom echt een aanrader!!!!!

Het ontbijt was heerlijk met versgemaakte smoothie en een speciaal gemaakt verassingsei uit de oven,

Warme broodjes en overheerlijk suikerbrood.

We hebben genoten!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Top B&B. Een ideale plek

Sacha Deetman,
    20-2-2017

Een prachtige plek, net achter de dijk. Het ligt heel centraal in het land zodat dit je thuisbaisis is en je hier vandaan alle kanten op kunt of juist kunt genieten van het landschap om je heen. Stijlvolle, gezellige zitkamer met toegang tot de tuin en boven een hele ruime slaapkamer met goede bedden. Douche is heerlijk en de jacuzzi is echt een feest. Aan alle details is gedacht. Badzout, lavendelzakjes, kaarsen, muziek. Alles is superschoon.

Ontbijt is uitgebreid, compleet met smoothies, warme broodjes, muesli. In de grote gemeenschappelijke ruimte kun je evt. zelf koken, thee drinken of gewoon rustig chillen. Het allerbelangrijkste, de eigenaren Frauke en Patrick, zijn top, doen dit met veel liefde en plezier waardoor je je een hele welkome gast voelt. Een echte aanrader, ik kom zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijke plek, fijne kamer en heel gastvrij

Marieke den Boer,
    22-8-2016

Al twee keer bij Kessels Heerlijkheid geweest en hoop graag nog eens te gaan. Wat een fijne kamer, heerlijk relaxte badkamer in een rustige omgeving. En vooral: een super ontvangst van Patrick en Frouke. Zij geven de b & b kleur en laten je heel welkom voelen. Niets was ze teveel voor ons en onze nog jonge dochter,, die al snel op haar gemak was en zelfs met de varkentjes bij de dijk mocht knuffelen. En het ontbijt is helemaal geweldig. Speciaal hier op Zoover gekomen om dit op te schrijven zodat hopelijk meer mensen er kunnen genieten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Heerlijk!

Aranka,
    7-8-2016

Het wordt misschien een beetje afgezaagd, maar dit is echt een erg leuk b&b! Bovendien ligt het in een geweldige omgeving, heerlijk om te fietsen en ook in 's Hertogenbosch ben je zo! Kortom: zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016