bed-and-breakfasts in Malmö

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Malmö

Reviews over Malmö

• 7Nika11-06-2019

Malmö, makkelijk te combineren

Als stedentripje een paar dagen naar Malmö geweest. Een gezellige stad met leuke restaurantjes. Niet ontzettend veel te doen. Stad binnen een dag wel gezien. Gelukkig makkelijk met de trein naar Kopenhagen. Treinreis duurt ongeveer 40 minuten van centraal naar centraal. Dagkaart, waarmee je ook met al het andere openbaar vervoer kunt, kost ongeveer 48 euro (kies voor gezinskaart, niet voor twee losse volwassenen, dit is duurder). Kopenhagen is wel een stuk toeristischer, er is dan ook veel meer te zien en te doen. Zeker een aanrader als je in één reisje twee steden wilt zien. Ben je al een keer in Kopenhagen geweest? Geen probleem! Studentenstad Lund is ook een aanrader en ligt op nog geen kwartier met de trein vanaf Malmö.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Kees26-04-2019

Geweldig op vakantie in zuid Zweden

Zorg voor veel natuur gevoel, dat heb je echt nodig.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

juli 2018

• 9Thea01-05-2016

Mooie stad voor een paar dagen

Beslist bekijken; de Turning Torso, apart gebouw net voorbij de haven van Malmö. Ook de Knotted gun, gemaakt door Carl-Frederik Reutersward en het staat voor geweldsconflicten die niet met wapens dienen worden opgelost. Het is geen groot beeld maar wij vonden het indrukwekkend - ik bedoel, hoe simpel kan het zijn? Lilla Torg, een van de mooiste pleintjes met cafeetjes en restaurantjes. Triangl, de winkelstraat van Malmö.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2016

• 10Misha Mikkelson11-03-2015

Love Malmo!

The kind of place I will keep going back to

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Bart Janssen22-09-2014

Wat een mooie, zuivere, rustige stad !

Mooie stad, vooral de nieuwe noordkant, met prachtige, moderne architectuur. Veel leuke terrassen, en vooral het groen en de rust vielen ons op. Wij logeerden in Parkinn by Radisson,een perfect, modern hotel en aten bij de zeer goede Italiaan Via Napoli.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8linda03-09-2014

mooie stad

veel dingen te zien voor de Petrus kerk vond ik mooi en het oude stads hart.

• 8Omgeving

juli 2014

• 7MichelleW31-08-2014

Voor liefhebbers van modern

Malmö is een erg moderne stad met veel nieuwe wijken en gebouwen. We liepen naar de Turning Torso, maar de wijk waar we doorheen moesten was erg lelijk. Een deel van onze route sloegen we dus maar over om snel in een mooi deel te komen. Het Kungenspark is erg mooi en leuk om doorheen te leuken. Even op een bankje lunchen of uitrusten. Het centrum van de stad is wel wat leuker om te zien met wat oudere gebouwen. De het plein Lilla torg zag er gezellig uit met terrasjes, Stortorget is wat groter, maar heeft ook mooie oude gebouwen. We zijn niet echt een winkelstraat tegengekomen of veel souvenirshops. De souvenirshops die we tegen kwamen hadden niet veel en de Dala paardjes waren absurd duur, erg jammer.

We hebben best leuke dingen gezien in Malmö, misschien hebben we de verkeerde dingen bekeken, maar we zouden niet zo snel nog een keer gaan. Zeker omdat je ca. €90 retour betaald over de Sontbrug.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2014

• 8Jan Alofs20-08-2014

Voor herhaling vatbaar.

Wij waren er tijdens het Malmö Festival, geweldige ervaring met gezellige mensen en goede sfeer!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9jasper26-09-2013

leuk

top super leuk als je hier heen gaat zowizo super vakantie

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Lelly24-05-2013

Fantastische plek!

Na het songfestival natuurlijk een bekende plek geworden. Ik ben hier in december 2011 naar toe geweest met een bus organisatie. Malmö is echt een aanrader als het om cultuur gaat. Er staan echt supermooie gebouwen en het shoppen is ook fantastisch!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur