We hebben een aantal aanbieders voor Madeira voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Madeira

Super uitzicht, super personeel en zalig ontbijt

NH uit Flevoland,
    5-9-2017

Van de ontvangst tot einde verblijf zeer gastvrij. De kamers zijn schoon, badlakens voor bij het zwembad gratis verkrijgbaar. Een ontbijt met vers fruit , croissants , witte bolletjes, bruine bolletjes, muffins, roomhoorntjes, heerlijke cake en dan ook nog vers gebakken roerei en op verzoek verse jus jus d'orange !!! Wat wil een mens nog meer op vakantie??? Heerlijk balkon, fijn terras waar je lekker buiten kunt eten kortom een heerlijke vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Margo & Hans,
    28-6-2017

Eind mei hebben wij een schitterend week doorgebracht bij de Nicole en Paul in Prazeres (zuid west Madeira). Casa Nipa is een schitterende accommodatie en voldeed prima voor ons tweeen. Iedere ochtend werd een een uitgebreid en compleet ontbijt geserveerd.

De voorzieningen rondom waren compleet: Supermarkt, restaurants, tankstation in de directe omgeving. De omgeving was prachtig met alle facetten van Madeira binnen handbereik: kustdorpjes, wandelroutes, hoogvlakte, rust (weg van de grote stad). Nicole en Paul gaven

veel tips en adviezen voor alle uitstapjes. Ook hun eigen professionele app was compleet met alle info over de accommodatie, omgeving en uitstapjes. Op hun advies hebben we ook een auto gehuurd bij Madpoint, een uitstekende locale verhuurder met een vaste prijs en geen gezeur voor- en achteraf!

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke quinta

geurs,
    29-5-2014

Super leuke quinta. Je voelt je er direct thuis, het uitzicht is erg mooi en de mensen erg aardig.

Door de familie wordt desgewenst het diner gemaakt, lekkere wijn erbij en voor daarna heeft de eigenaar nog een goede fles Madeira wijn staan. Een erg leuke bestemming om een paar dagen te logeren, overdag lekker te gaan wandelen langs de vele levada's in de buurt en dan te relaxen op het terras bij terugkomst.

Gereisd met partner in mei 2014

Museumachtige Bed and Breakfast, zeer vriendelijk.

Ton van der Velden,
    13-1-2014

Quinta da Fonte is een oud landhuis met heel veel antiek en niets moderns, hetgeen een gevoel geeft in een museum te zitten. 3 kamers met bad en meubels. Verschillende bedden, de 2 2 persoonsbedden wel wat smal ,120 cm. Uiterst vriendelijke eigenaars. Veel uitleg van de dochter des huizes die erg goed Engels spreekt en zelf een boekbindster is.

Prachtige tuin met magnifiek uitzicht over Funchal. Goed bereikbaar met bus 20 en 21 uit centrum, in 8 minuten. Bushalte naast huis. Kleine suoermarkt vlakbij en restaurants maar men kan beter naar het centrum gaan. Goed ontbijt met brood, beleg, ei, fruit, yoghurt, fruitsap, koffie thee of chocolade.. Geen TV op kamers, wel een in de lounge tussen kamer 1 en 2 en 3. Alle kamers verschillend.. Men hoort de eigenaren en anderen niet, Dikke muren. daardoor geen airco nodig in zomer. In winter verwaming. Erg romantisch.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Prachtige ligging, heerlijk eten!

Karin Hoek,
    8-10-2013

Ligging is heel rustig met een prachtig uitzicht. Soms in de mist maar je bent in 8 min aan de kust en heb je nergens meer last van.

Als het mistig is, is het in huis kil dus een lekkere trui meenemen. Het personeel is super vriendelijk en wil alles voor je doen. De kamers zijn super schoon. De vrouw van de eigenaar kookt zo lekker dat je niet meer buiten de deur hoeft te eten. Op het hele eiland heb ik niet zo lekker gegeten als hier.

Gereisd met partner in juni 2013