We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Aanrader!

Dennie,
    13-4-2019

Mooie omgeving en leuke uitbaters die alles van het historisch verleden weten en laten zien. BB was schoon en prima te doen. Kortom aanrader.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super voor echte dierenvrienden

Regnier,
    1-1-2019

Gezellige knusse bed and breakfast Waar je zooo welkom bent met je honden Mooie en schone kamer,verwacht geen 4 sterren hotel maar wel hond vriendelijke kamers. Het is een prachtige omgeving Heuvels, dalen, rivier de ourthe, allemaal beekjes, bossen mooie uitzichten Je kunt er kennis maken met de heerlijkste gerechten zonder vlees gekookt door de chef van het huis Noud. De gastheer en gastvrouw verzorgen gehandicapte en of mishandelde honden met heel hun hart en ziel. Deze honden hebben ze gered uit vreselijke situaties. Bij deze kanjers Li en Naud staan de honden op de eerste plaats Voor ECHTE dierenvrienden is dit verblijf zo een aanrader, je wilt er eigenlijk gewoon niet meer weg. De negatieve commentaren welke ook hier in de recensies te vinden zijn, daar kan ik mij absoluut niet in vinden, die komen niet van dierenvrienden.

We komen hier zeker terug Groetjes Regnier, Marjolijn En de honden Fenna, Benton, Dolly en Klaus

Gereisd met vrienden in december 2018

Uitmuntend

Arnold & Anita,
    29-12-2018

Effe bij tanken zeer goed ontvangen Mooie schone kamer Lekker ontbijt Zeer zeker een aanrader

Gereisd met partner in december 2018

Mensen met een hart van goud!

Irina, Jochen en Skye,
    27-12-2018

Een absolute aanrader! Honden komen hier op de eerste plaats. Zeer aangename eigenaars, en zeeeeer lekker eten (kan zo op een menu-kaart in een restaurant). Hier wordt elke cent, elke opbrengst uitgegeven aan de honden die zij opvangen. Honden die nergens anders meer een kans zouden gekregen hebben. Dit is ronduit een zalige plek om te vertoeven, met een ruim aanbod aan allerlei soorten wandelingen. Li en Noud, jullie zijn van onschatbare waarde!

Gereisd met partner in december 2018

Zeer aangename b&b met heel lekker ontbijt.

Kathleen Mariën,
    25-11-2018

Zeer ruime, propere kamers. Geweldige ontvangst. Het ontbijt telkens opnieuw lekker, fijn en zeer gevarieerd. In de omgeving kan je prachtige lange, maar ook korte wandeltochten maken. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018