Bed and Breakfasts Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Gastenverblijf in een culturele omgeving

B.Steenbergen,
    30-10-2018

Gastenverblijf 'Kulturhaff Millermoler' is een moderne en schone accommodatie met veel privacy voor haar gasten. Gelegen aan de fietsroute naar Wasserbillig - Echternach en op 1,2 km van de fameuze Grande Randonnée 5. Ook is er een winkeltje bij waar uitsluitend regionale en fair trade producten worden verkocht

Gereisd met partner in oktober 2018

Een geweldige B&B, zoals je mag verwachten.

Hennie en Fred,
    19-8-2018

Helemaal goed! Schoon! Goede kamers, bedden en vooral heel vriendelijke ontvangst. Zeer klantvriendelijke benadering. Het ontbijt is uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een B&B zoals je kan verwachten. Deze mensen zijn erg goed bezig en maken er een toplocatie van. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. We hebben een geweldige week gehad! Daarnaast is Vianden ook een hele leuke plaats, je kunt alle kanten op en leuke trips maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Aad en Carla Versloot,
    29-7-2018

De gastheer en gastvrouw Julien en Maaike zeer vriendelijk , goede ontvangst en goede uitleg hoe en wat parkeren, omgeving enz. Leuk stadje Kasteel de moeite waard en zeker stoeltjes lift naar kasteel doen. Prachtige omgeving on te wandelen, fietsen maar ook rustig toeren door de omgeving .

Gereisd met partner in juli 2018

keer op keer op keer terug naar Lellingen...

Tonny Bijstra-Huijbens,
    11-4-2018

wij kwamen voor de 2e keer bij deze gezellige B&B van Yvonne en Vincent, de vorige keer was goed bevallen. nu kregen we bericht dat de Via Botanica in bloei stond en dat was voor ons de reden om weer terug te gaan naar het kleine plaatsje Lellingen. we hebben, net als de vorige keer, heel erg genoten van de gastvrijheid en warmte van Yvonne en Vincent en viervoeter Jacobje. wederom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2018

Netjes

Peter,
    18-12-2017

1 nachtje geslapen in het hotel. Motoren konden in de garage staan, dus mooi veilig en droog. Kamer was netjes en bedden sliepen goed. Wel gedeelde badkamer, maar deze zag er top uit. Ontbijt was prima. Goed hotelletje voor een overnachting.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)