We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Luik

We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

We hebben een fijne overnachting gehad, heerlijk!

Joke Houmes,
    29-3-2019

Rustige ligging, met veel wandelmogelijkheden. Ruime comfortabele kamers. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

Julie Vangeel,
    7-1-2019

Wij hadden twee erg fijne nachten bij La Boulinière. De kamers zijn zeer net en praktisch ingericht. Ook de gezamelijke zitruimte is erg gezellig! Het eten in het restaurant was top, net zoals het uitgebreid ontbijt. De gastheer en -vrouw zijn ook heel sympathiek. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Uniek

Anke van Teeffelen,
    10-11-2018

Prachtige, unieke, bijzondere locatie. De warmte en gastvrijheid van Roel en Hilde maar ook hun unieke tuin, het geweldige ontbijt. Mooie kamers en de ruimte en rust op een steenworp afstand van Maastricht is een plek die je bij blijft en die je meeneemt. Het lijkt alsof je loskomt van alle dagelijkse sleur en in een soort rust terecht komt. En dat in combinatie met een ongedwongen gezelligheid. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

mooie omgeving, net als de rest vd Belgische Eifel

anne-lies Vanmechelen,
    15-10-2018

De B&B is mooi gelegen, maar er is nog wat werk aan de tuin en zeker de parking. Met een indrukwekkende inkom en trap kom je aan je kamer, netjes en groot. Minder is dat de badkamer (en zeker W.C.) alleen afsloten is met een gordijn. Het ontbijt was goed met zelfgemaakte confituur. De eigenares kwam vriendelijk over.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Annie, eigenaar, 17-11-2018

Beste Anne-Lies, Beter een late review dan geen review. Midden in de natuur is een cultuurtuin uit den boze, dus ook de tuin is puur natuur. De parkeerplaatsen worden verder gerealiseerd, zo gauw we de boomknoesten uit de rotsgrond hebben gekregen.

B&B zoals het bedoeld is!

Sophie en Ed,
    26-8-2018

Bij ons verblijf op 7 en 8 augustus hebben Ilona en Mark ons een fantastisch verblijf gegeven. Bij aankomst een welkomst drankje naar keuze en een leuk gesprek met de nodige tips over leuke activiteiten of bezienswaardigheden in de omgeving. Mooi ruime kamer, goede boxspring bedden, mooie badkamer met dubbele wastafel, inloop douche met regendouche en een normale douche. De hygiëne stond op een heel hoog niveau. Wij waren er met zeer warm weer en er stond een ventilator op de kamer. In het raam een hor zodat altijd het raam open kon blijven. Spik en span om het zo te zeggen. Fantastisch. Bij reservering krijg je een mail hoe ze het ontbijt serveren en je kunt je voorkeuren uitspreken als je iets mist. Wij misten er niets in en het was voor ons heel uitgebreid met verse broodjes, croissants, vers geperst sinaasappel sap en kleine stukjes warme vlaai en thee en koffie zoveel je wilde. Gewoon een dikke aanrader, fantastisch

Gereisd met partner in augustus 2018