We hebben een aantal aanbieders voor Lucca voor je op een rij gezet:

Reviews over Lucca

Ga hier naar toe

Hans,
    29-9-2017

Wat een mooie omgeving en wat een goede ligging heeft dit hotel. Midden tussen de wijngaarden en olijf boomgaarden Toch dicht bij de bekende plaatsen die je wil bekijken in toscane. Een zeer ruime kamer kregen wij tot de beschikking in het "bij"-gebouw. Hoewel we laat waren had men keurig op ons gerekend en alles lag klaar. Vriendelijke mensen werken hier en ze hebben een mooi en schoon zwembad. Jammer dat je er alleen kan ontbijten. Maar gelukkig ligt op de kruising vlak bij een gezellig italiaans restaurant . La legge. Ook prima. Met een huisgemaakte limoncello na afloop. Top

Gereisd met partner in september 2017

Rustige B&B dicht bij oude centrum Lucca

Michiel,
    1-9-2017

Fijne B&B, dicht bij het oude centrum van Lucca.

Wij hadden een heerlijk grote familiekamer (eigenlijk 3kamer appartement) met airco. Fijn is dat er nog een klein zitje buiten is aan de galerij. Parkeerplaats auto voor de deur.

Eigenaar ontving ons vriendelijk en gaf goede informatie over ons verblijf in Lucca. Fietsenverhuur door eigenaar (doen want ideaal om Lucca te verkennen!!) prima. Op ontbijt is niets aan te merken.

Binnen 5 minuten fietsen of 10 minuten lopen waren we bij de stadspoort van Lucca. Heerlijk stadje om een dag te verblijven.

Aan het eind van de straat zit een heerlijke ijssalon en 100 meter verder een prima pizzeria Le Mura.

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vorstelijk verblijf

Dia,
    6-8-2017

Er waren geen dingen op aan te merken.

We voelden ons verwend. Een mooie sfeervolle kamer. Fijne, geluidloze airco. Een fijn bed, binnenvering, niet te hard en niet te zacht. Elke dag opgemaakt, om de dag verschoond. Handdoeken die je gebruikt worden vervangen. Een fijne grote tuin waar je ook in mag zitten. Een vorstelijk ontbijt met elke dag een extra apart dingetje (tosti, pizzaatje etc). Binnen 5 minuten lopen ( een hoge voetgangersbrug over het spoor) ben je in het centrum. De gastvouw is geinterresseerd en geeft goede tips. We gaan absoluut nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek

suzanne,
    7-10-2015

We hadden de familyroom, 2 grote kamers en een eigen badkamer, we zaten midden in het centrum. We betaalden 40 euro p.p. inclusief ontbijt, fietsen huren en parkeren auto.

Ontbijt was erg gevarieerd, de bedden lagen heerlijk. De badkamer en douche waren fijn, helemaal top, aanrader!!! Zeer vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in september 2015

Beter kan niet

Carmen,
    13-8-2015

Zeer gastvrij, schoon, niets is teveel, geen vraagvwasctevgek.

Gereisd met partner in augustus 2015