We hebben een aantal aanbieders voor Limousin voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Limousin

We hebben een aantal aanbieders voor Limousin voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limousin

zalig adresje op weg naar het zuiden

kristof seghers,
    18-2-2019

1 nacht verbleven met ons 3 kinderen( 4,7 en 10jaar) op doorreis naar het zuiden, zalig ontvangen door de gastheer en gastvrouw, we konden direct in het zwembad en kregen daar aperitief aangeboden. Badhanddoeken waren beschikbaar. Prachtige grote tuin, heerlijk om te ravotten voor de kinderen, zelf ook enorm van genoten. Wij hadden op voorhand avondmaal besteld, de gastvrouw kookt met hart en ziel, ook het ontbijt was rijkelijk en heerlijk. We zouden zeker terug gaan als we weer die richting uitgaan, topadresje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wat een leuke plek is dít, zeg!

Marcel Kolkman,
    21-12-2018

Op doorreis een ingerichte tent gehuurd voor één nachtje. Achteraf spijt dat we niet wat langer hadden geboekt! Of je nu een eigen tent meeneemt of gebruik maakt van de B&B of Gite alles is even charmant en ongedwongen! Na het zwemmen en zonnen lekker buiten meegegeten van de fantastische hamburgers! Wil je toch zelf koken? Dan kun je gebruik maken van de aanwezige keuken en gerei dat volop aanwezig is. Echt een geweldig leuk plekje om gerust wat langer te blijven bij een volgende reis naar het Zuiden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Je eigen mini château in voormalig duiventil

Alexander M,
    21-10-2018

In juni verbleven wij enkele dagen in de gîte van Domayne les Rues van Fred en Berna. De oorspronkelijk uit de 17e eeuw daterende duiventil is fantastisch omgetoverd tot een eenvoudig, maar comfortabel en authentiek mini château. Midden in een mooie landelijke en groene omgeving kan je hier helemaal loskomen van de drukte van de stad. Op de op het land werkende boeren na, lijkt het leven in de Franse campagne en de kleine dorpjes bijna stil te staan. Vervelend is dat allerminst! Samen met het karakteristieke hoofdhuis, de prachtige grote tuin met zwembad en de goede zorgen en gastvrijheid van Fred en Berna is Domayne les Rues een klein paradijs in de Corrèze. Dank voor de hartelijke ontvangst en het heerlijke verblijf!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk uitgerust deze vakantie op le Montet!

Jacqueline,
    4-10-2018

Wat een rust op het veldje waar onze ( eigen)tent stond! Op de kamers van de boerderij verbleven wel elke dag of 2 dagen nieuwe gasten die op doorreis waren, maar op ons veldje stonden wij helemaal alleen. Op het andere veldje verbleven af en toe mensen in de ingerichte huurtenten. Er was een lekker zwembad waar alle kinderen en hun ouders zich goed vermaakte. Voor de kinderen was er een leuke recreatieruimte met veel speelgoed. In de gastenkeuken mochten we gebruik maken van de koelkast en konden we in het oventje de stokbroodjes oppiepen. De hangmatten die we elke dag gebruikten gaven ons het ultieme vakantiegevoel. Op de laatste dag hebben we toch nog meegedaan aan het ontbijtbuffet. Sanitair was goed. Geen minpunten kunnen vinden...

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust en ruimte

Hoorweg,
    21-9-2018

Zoover vraagt wat we wél goed vonden en wat we niet goed vonden. We kunnen geen minpunten noemen. De gite is van alle gemakken voorzien en heeft een grote tuin met de hele dag zon en schaduw. Veranda. Ruim voorzien van servies, boeken en spelletjes. De gastenkamers zijn ruim en comfortabel. Eigen sanitair. Schoon en fris. Bij huur gite of verblijf op gastenkamer (of andere accomodaties) mogelijkheid om ‘s avonds een frietschotel (friets, salade, hamburgers met gebakken ui en paprika) te reserveren. Tevens ontbijtbuffet te reserveren. Wijn, frisdrank en ijsjes te koop. Speelgoed, spelletjes, tafeltennis, tafelvoetbal, trampoline, volleybalnet. Gelukkig geen animatieprogramma. Boeken. Informatie over de omgeving. Verblijf je in een van de accommodaties anders dan de gite, dan kan je gebruik maken van de gastenkeuken. Veel schaduw en zon in de grote tuin. Eigenaren zeer gastvriendelijk, doen alles om je het naar de zin te maken. WAUW!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018