Reviews over Lima

Stukje authentiek Peru in buitenwijk van Lima

Tino Lage Venterink
    24-4-2017

Ontvangst was hartelijk!! De combinatie Guadalupe en Joop is voor Nederlanders een gouden. Schone kamers, Peruaanse vriendelijkheid en een warmbloedig gezelschap. Dit met een meer dan goed ontbijt. Alles is mogelijk bij Joop en Guadalupe, ze denken graag met je mee. De korte route naar het vliegveld is praktisch gezien zeer handig. Kortom, de perfecte afsluiting van mijn enerverende reis in en door Peru.

Top BnB zu einem angemessenen Preis.

Volker Kramer
    10-4-2016

Top BnB zu einem angemessenen Preis.

Definitiv weiter zu empfehlen, die Zimmer sind sauber. Das Ambiente im gesamten Hause ist sehr angenehm.

WLAN stand kostenlos zur Verfügung und gut Empfangsqualität.

Gute Betten. Zimmer auf der Rückseite empfehlenswert, da sehr ruhig.

Das angebotene Frühstück war quantitativ gut, qualitativ eher durchschnittlich.

Gutes Preis-/Leistungsverhältnis - jederzeit wieder.

Dit is wat een B&B moet zijn.

Victor
    29-3-2016

Dit is wat een B&B moet zijn.

Vriendelijk welkom, goede bedden en fantastisch ontbijt.

Ze gaven goede antwoorden op al mijn vragen en het was leuk om te verblijven in een niet-toeristisch deel van Lima.

Wij verbleven 3 nachten en bezochten La Punta met Fort Real Filipe en, het historische centrum en museum Larco.

Alles was goed te bereiken vanaf de Bed and Breakfast.

Leuk klein Bed & Breakfast.

Emely Paez
    28-3-2016

Ik hou er van. Dit is een kleine B&B, en dat is veel persoonlijker.

Alles was goed. Het ontbijt is geweldig. goed pick-up service.

Kamer zeer schone en comfortabel. Vriendelijke mensen.

In de buurt van de Stille Oceaan.

Goede ervaring bij Joop en Guadalupe in Lima

Klaas Naschuur
    4-2-2016

Goede ervaring bij Joop en Guadalupe In Lima. Herlijk ontbijt en prima bedden. Ik ben er 2 nachten geweest en omdat ik via bblima geboekt had kreeg ik een intresante wandel plattegrond van het centrum gratis. Deze map bracht me bij alle hoogte punten van de stad