We hebben een aantal aanbieders voor Lazio (Latium) voor je op een rij gezet:

1.055
      2.072
    1.023
    1.160

bed and breakfasts Lazio (Latium)

We hebben een aantal aanbieders voor Lazio (Latium) voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Reviews over accommodaties in Lazio (Latium)

Geen luxe maar basic!

Genieters,
    28-10-2018

Uitstekend uitvalbasis vlakbij de autobaan, geschikt voor op doortocht (Rome, zuid Italië) voor een kort verblijf. De gastheren zijn behulpzaam en hebben goede ideeën voor uitjes in de omgeving. De accomodatie en tuin kunnen wel wat aandacht gebruiken. Ook kun je van hieruit makkelijk met de trein naar Rome.

De kamers waren netjes en schoon kleine badkamer, het bed was niet comfortabel onderstel was een plank. De algehele aanblik kan beter van de accomodatie. Het ontbijt is karig daar in tegen is het avond eten goed verzorgd je eet wel gezamelijk aan één tafel. Verwacht geen luxe maar meer eenvoud, wel persoonlijke aandacht en gezelligheid.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Sonja oele,
    11-6-2018

Nog nooit naar Italië geweest kwam ik hier aan , wat een beleving. De ontvangst is zeer gastvrij . het eten is heerlijk, en alles in de buurt is de moeite waard om te bekijken. Vertel wat je graag wil zien en de gastheren hebben wel een idee. De kamers zijn mooi het zwembad is verkoelend, en er staan overal rustbedden en er hangen hangmatten. Beide gastheren staan iedereen graag te woord en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Er wordt met grote regelmaat gekookt waarvoor je je kan aanmelden en samen met andere gasten aan tafel zit.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Nog een keer

Paula Van den Berg,
    6-3-2018

Kamers niet erg modern maar alles is er. Heerlijke stad, schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima!

Lyann,
    25-2-2018

Mooi oud gebouw met prachtig trappenhuis om authentieke ijzeren lift ,schone kamers en aardige eigenaresse .Is meer een b&b met eigen badkamer ,je krijgt de sleutel mee,mobiel nummer van mevrouw,ontbijtje ligt klaar en thee of koffie zelf pakken in gezamenlijke keuken. Goed bevallen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Ontdekken Fantatstisch Gastvrij Bijzonder

Mariska,
    21-11-2017

Hier kan je ontspannen op welke manier dan ook. Onze gastheer Coen heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt door aan te voelen waar wij als gasten naar opzoek waren, zonder dat we dat eigenlijk zelf wisten en dat maakt deze plek heel fijn en bijzonder. De streek is prachtig, de lokale producten puur en vol smaak en de sfeer van het verblijf is uniek, huiselijk en rustiek....

We hebben volop genoten van alle bezienswaardigheden, de oudheid. de natuur en natuurlijk het heerlijke eten in zeer uiteenlopende gelegenheden van een compleet menu tot een overheerlijke pizza voor de open haard in de B&B of tussen de locals met heerlijke wijn en een goed gesprek.

Dit is ons begin van nog heel veel bezoeken aan Casale del Passatore met vrienden, familie, gezin en samen... nog zoveel seizoenen te ontdekken, om deel te kunnen nemen aan de wijn en olijfolie feesten, buiten eten onder de zon in de tuin of de serre, luieren aan het zwembad, proeven van de kookkunsten van Coen ... Nog in de flow van ons bezoek, maar eerlijk en oprecht geschreven!

Gereisd met partner in november 2017