Reviews over Lathen

Fantastische B&B/vakantiewoning

Gerrit en Monika,
    21-1-2016

Zeer gastvrij, schoon en sfeervol.

Hoofdletter B

Doek,
    7-9-2014

Dit Bed en Breakfast was echt een unieke ervaring. Super mooie kamer, woonkamer, badkamer en een tuin + een hoge gastvrijheid . Het Breakfast was elke morgen weer een feest met recht Bed and Breakfast met een hoofdletter B.

Helemaal bijgekomen bij Dina en Henk

Sandras1,
    14-8-2014

Een hele week zijn wij bij Dina en Henk Kleinhuis geweest en het was geweldig fijn. Wat een lieve mensen, niets is ze teveel en we zijn echt in de watten gelegd. Een prachtige grote kamer, alles piekfijn in orde, een super moderne badkamer, brandschoon en een heerlijk ontbijt elke ochtend om de dag goed te starten. 's Middags een heerlijk glaasje wijn nuttigen in de prachtige tuin die helemaal up to date wordt gehouden door Dina en Henk onderhoudt het grasveld!

De omgeving is rustig en genoeg mogelijkheden om te fietsen en te wandelen.

Fantastisch, heel gastvrij, alsof je thuis komt

Ina jansen,
    11-6-2014

Deze b&b wordt gedreven met heel veel liefde. De hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw is hartverwarmend. Je komt er thuis. Werkelijk fantastisch !!! Wij komen hier zeker weer.

Suzan,
    11-6-2014

Een geweldig warm ontvangst, heerlijk eten, overal is aan gedacht. Je wordt hier heerlijk in de watten gelegd.