Languedoc - Roussillon

We hebben een aantal aanbieders voor Languedoc - Roussillon voor je op een rij gezet:

• 1.106
  • 1.427
      1.427
    1.066
    1.223

bed and breakfasts Languedoc - Roussillon

Reviews over accommodaties in Languedoc - Roussillon

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Fam. Demeester,
    16-11-2018

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marije,
    16-11-2018

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhalingvatbaar

Edwin en Bianca,
    21-9-2018

Wat gelijk op viel is dat de locatie kindvriendelijk. Toen we aankwamen zag je de overige kinderen al lekker spelen met elkaar. Micky en Roger denken goed mee met de gasten en verzorgen alles erg goed. De table do was ook altijd erg goed met bijpassende wijnen uit de omgeving. Het appartement was netjes en in een erg leuke stijl!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk vakantie vieren

Christine Teeuwen,
    5-9-2018

Super locatie. We komen er al een aantal jaren. Het is voor ons thuis komen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superplek!

Fam. Jacobs,
    14-8-2018

Fantastische plek. Gezellig samen eten 3x per week, kinderen die tot 's avonds laat plezier hebben met elkaar... maar ook genoeg ruimte om rustig boekje te lezen. Tuin is geweldig. Mickey en Roger zijn erg gastvrij, op een fijne relaxte manier. In de nabije omgeving (max. een uur rijden) heel veel te zien en te doen. Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018