bed-and-breakfasts in Lake Havasu City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Lake Havasu City

Reviews over Lake Havasu City

• 10Raymond10-10-2015

Prachtige omgeving London Bridge

Volgens de reisgids is de omgeving van London Bridge prachtig. We vertrokken met auto en waren er al na 5 min. En het de waarheid. Prachtige omgeving, toeristisch uitgebouwd maar helaas zat het zomerseizoen er reeds op. Eén restaurant was er nog slechts open, al de rest van winkels, enz ... gesloten.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 7yvonne27-09-2013

Leuke plek voor tussenstop

Wij hebben hier op het "eiland" (London Bridge) op een prachtige camping Crazy Horse gestaan. In eerste instantie zie je veel RV's en vaste bewoners, maar direct aan het water (Lake Havasu) zijn prachtige tentplaatsen, waarbij je zo het meer in kunt lopen!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2013

• 7Renske8813-10-2012

Erg warm

Het was hier erg warm, was niet gek veel te doen. Veel restaurants liggen bij elkaar. Wel leuk is het om over de London Bridge te lopen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Wiljan14-06-2012

Gekke plaats

Rondom de authentieke London Bridge is deze plaats gebouwd. De London Bridge is verscheept vanuit Londen en daar opgebouwd. Compleet met typische Engelse huisjes en een heuse rode telefooncel. Lake Havasu heeft een groot meer waar diverse watersporten worden beoefend. Op feestdagen is er een optocht van Amerikanen met groot, groter, grootst boten die daar willen pronken en varen.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Hans04-05-2012

Genieten!

Natuurschoon en heerlijk klimaat in de winter

• 6Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Frank en Rudi24-06-2010

Leuk plaatsje aan 't Lake Havasu meer

Wij hebben Lake Havasu City bezocht tijdens onze rondreis door de USA. Het plaatsje is europees georienteerd, o.a. met de originele London Bridge die in delen is overgebracht vanuit Londen naar het plaatsje. Er is veel watersport in en om het meer, restaurantjes genoeg.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Jan14-06-2006

echt een plaats om naar toe te gaan, aan een prachtig meer, prachtige bergen en midden in de woestijn! Zon zeker!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2004

• 8Barbara04-04-2004

Ik vond de omgeving mooi. Lag mooi aan de colorado. Er is ook een lekkere chinees daar. Eten voor een paar centen, zoveel je wilt. Echt een aanrader !!!

Gereisd in april 2004