Reviews over La Spezia

Zouden er zo weer naartoe gaan!

Vrienden,
    3-9-2018

Geweldige accomodatie en een ontzettende aardige en behulpzame gastheer! Prima locatie om vanaf daar Cinqueterre te bezoeken!

Geweldig!

Mariette bal,
    12-8-2016

Hele mooie b&b met prima ligging, rustig, mooi zwembad met prachtig uitzicht en gastvriendelijke eigenaren!

Geweldige b&b op heuvel met mooi uitzicht

Mariette b.,
    29-7-2016

Heel mooie b&b met prachtig zwembad in tuin en heel rustige sfeer. Ontbijt heerlijk en fantastisch uitzicht! Kamers eigentijds en sfeervol ingericht en super schoon.

Prima B&B

gjaltemahenknel,
    13-1-2016

Goed B&B, ligt mooi ten opzichte van het centrum van La Spezia.

Paradijs boven op de berg !

Nathalie,
    17-8-2015

Wij verbleven hier met onze twee kinderen van 8 jaar. Zeer mooie kamer ! Super vriendelijke mensen. Gezellig zwembad. We werden heel goed onthaald, mvr spreekt vrij goed Frans. Ze geeft locatie's mee die je kan gaan bezichtigen (Cinque Terre van daaruit goed te bereiken). Zeer verzorgd ontbijt met vers fruit en zelfgemaakt gebak. Mogelijkheid tot bbq is een pluspunt. Toplocatie met mooi uitzicht !