We hebben een aantal aanbieders voor La Chaise-Dieu voor je op een rij gezet:

bed and breakfast La Chaise-Dieu

We hebben een aantal aanbieders voor La Chaise-Dieu voor je op een rij gezet:

Reviews over La Chaise-Dieu

Oase van rust, ruimte en gastvrijheid

Yvonne,
    8-8-2018

Wat een oase van rust, ruimte, ‘n geweldig mooi natuurlandschap en idem locatie. Op doorreis vanuit Spanje naar Nederland met z’n 6-en een nachtje gelogeerd op de familie etage bij La Fougeraie. Gastvrij ontvangen door Rob en Corine. Vervolgens genoten van een heerlijk diner samengesteld en bereid door Rob. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon met oog voor detail. Volledig uitgerust en met een goed en uitgebreid verzorgd ontbijt als basis de dag erna onze reis naar huis voortgezet. Kortom, een adres om te onthouden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een plek om naar terug te keren.

Henkjan van Vliet,
    3-8-2017

Tijdloze rust en ruimte, super verzorging. De kamers zijn eenvoudig, maar heel sfeervol. Het eten is weelderig en zeer verzorgd.

(En met de mogelijkheid om de Tour de France 'op de Belg' te volgen!)

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Een super Bed & Breakfast met hoog serviceniveau!

Jean Linssen,
    23-7-2017

Gastvrouw Corine en gastheer Rob weten hoe ze gasten moeten verwennen. Iedere avond een geweldig driegangenmenu waar je gebruik van kon maken tegen een zachte prijs. Er is ook speciale aandacht voor veganisten.

Een rustgevende tuin met fijn meubilair en veel ligbedden. Midden tussen de bomen genieten van een relaxte omgeving. Een geweldige locatie!

Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrij, schoon, rustig en heerlijk eten.

Arnold van der Borden,
    25-6-2017

Een masterclass fotografie gedaan met een groepje mensen.

In de gite geslapen. Heerlijk rustig, schoon, mooie omgeving, maar bovenal de gastvrijheid, spontaniteit en het heerlijke eten van Rob en Corine. We hebben als groep genoten van ons verblijf hier deze week. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in juni 2017

heerlijk verblijf in alle opzichten

Roland & Monica,
    17-9-2016

Afgelopen week waren wij voor een workshop met 10 personen in La Fougeraie.

Alleen maar pluspunten: de persoonlijke aandacht, het heerlijke eten, de flexibiliteit en de verzorgde inrichting, maken het verblijf tot een zeer aangename (vakantie)bestemming.

Echt super genoten door de inzet van Rob & Corine.

Gereisd met vrienden in september 2016