We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kreta

Fantastische bed and breakfast

Gerjo Gloudemans,
    1-7-2017

Mooie bed and breakfast met zeer gastvrije eigenaren. Ligt op een heuvel. Heerlijk ontbijt. Mooi zwembad. Horren voor de balkondeuren zodat je deze ook 's nachts open kunt laten. Een zachte topper op de veelal harde Griekse bedden. Veel tips van de eigenaren over de omgeving. Mooie stranden in de buurt. 5 minuten rijden van Agios Nikolaos. Je hebt wel een auto nodig. Aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

lies,
    25-6-2016

Top locatie !!!! Nicole en Albert zorgen voor de onvergetelijke vakantie. Hier komen we zeker weer

Gereisd anders in juni 2016

Ongelooflijk goed om te relaxen

Guy en An,
    16-5-2016

Weg van het drukke toerisme, en toch op een redelijke afstand van verschillende leuke locaties om het oosten van Kreta te ontdekken, een ideale plek om heerlijk te ontspannen. Het sympathieke koppel - Albert en Nicole - verwennen je met kleine attenties, geven vrijblijvend advies om de omgeving te ontdekken, weten wat genieten is. Een plek waar we zeker terug naar toe gaan mochten we terug op Kreta komen. Gewoon een topper!

Gereisd met partner in mei 2016

Een 'hemels' adresje!

Lieven en Lut,
    18-9-2015

Hartelijke ontvangst door Nicole en Albert.

Uniek kader: we hebben genoten van het weer, de mooie omgeving, de plaatselijke specialiteiten, het lekkere ontbijt op het terras...

Albert en Nicole, bedankt voor de vele tips, leuke attenties, behulpzaamheid. Jullie doen het super als gastheer en gastvrouw. We komen nog terug.

Lieven en Lut

Gereisd met partner in mei 2015

TOP TOP, ... TOP OF THE POPS

Dirk Smolders,
    10-8-2015

Fantastisch hartelijk Gentse ontvangst van Albert en Nicole (en hondje Petroela), het was enorm fijn jullie te hebben leren kennen; We hebben echt genoten van jullie griekse gastvrijheid, een fantastisch zicht en een superbe B&B (en dito infinity pool) en de aperitiefjes en babbel bij valavond. Fantastisch is niet het juiste woord voor het zicht op Tholos Bay & agios Nikolaos bay en de bergen in de verte; fenomenaal komt al dichter in de buurt; (en we zijn er nog steeds niet uit of het eiland nu een vlo, een walvis een nijlpaard of een olifant is...)

Ideal location to explore the Eastern and southern parts of Crete, fantastic B&B with miraculous views, great welcoming and gentle people. Bedankt Albert & Nicole, nog veel plezier met de vrienden in jullie dorp & een schitterende olijvenoogst gewenst ! Tot weerziens, Dirk, Kristel, Helen, Julie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015