We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl

Weer & Klimaat Krakau / Cracow

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)14°19°22°23°23°19°14°
Min. temp. (℃)-7°-5°-1°11°12°12°-4°
Zonuren 4h6h9h8h7h8h6h4h2h2h
Dagen regen8788111210988910

Reviews over Krakau / Cracow

• 9Monique13-10-2019

Prachtig

Mooie stad. Historische gebouwen. Bezoek auswitch en birkenau is een aanrader. Wij vonden de stad erg schoon ondanks dat het een oude stad is. De bevolking in de binnenstad vonden wij niet vriendelijk. In de wijk kazimierz waren ze dat wel. In krakow is veel te doen en te bezichtigen. Je hebt zeker een aantal dagen nodig om het mooiste gezien te hebben.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Edyta11-08-2019

Energetyczne miejsce na cudowny pobyt we dwoje.

Ogólnie podobało mi się wszystko, ale szczególnie atmosfera Starego Miasta, Rynek i Kazimierz. Szczerze polecam wieczorne spacery. Nie podobało mi się to, że jest dużo bezdomnych ludzi i to mnie przytłoczyło - szukają jedzenia w koszach, śpią na chodnikach - przykry widok.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9a.t.m deJong11-07-2019

fantastisch !!

Prachtige stad met modern en oud naast elkaar, schoon. Voelden ons veilig en je kan er heerlijk eten. Advies .. ga naar de straten voorbij de grote markt om te eten. Leuke lokale restaurants en super lekker en niet duur. Goede wandelschoenen zijn zeker nodig. Maak een planning wat je allemaal wilt zien.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

juli 2019

• 6g baecke06-07-2019

nooit meer

let op, ga hier nooit heen bij warm weer, het hotel heeft geen airco, dit is dus niet te dien, bloedheet. wifi is op kamer slecht. bad hoort matje te hebben locatie en ligging is perfect

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

• 8Henk Schmoller04-07-2019

Prachtige.

Prachtige stad met veel mooie gebouwen, kerken en een geweldige burcht. Veel eetgelegenheden met veel keus tegen lage prijzen. Goed openbaar vervoer en taxi's. Het hotel Domus Mater ligt ver buiten het centrum maar het centrum is gemakkelijk met de tram bereikbaar. In de tram moet je met munten betalen. Mijn advies: wissel eerst papiergeld om in munten. Het hotel was goed. Op onze kamer twee gescheiden bedden. Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar goed.

• 8Sfeer in stad

• 9Wiepkje21-06-2019

Een stad die de moeite waard is.

Krakau is en geweldige mooie stad. Een hele schone stad. Met prachtige gebouwen en goede restaurants.Een stad met geschiedenis en vol emoties. Kortom een aanrader!!

• 10Zorg voor natuur

• 9Jacques01-05-2019

Krakau, sprookjesachtig prachtig.

Prachtige stad met een gezellige en schone binnenstad. Mooie winkels en goede Horeca. En een winkelcentrum waar NL nog wat van kan leren. Stad met een verleden wat veel mensen zouden moeten zien. Voor de zwarte bladzijde van onze geschiedenis adviseer ik u eerst de fabriek van Schindler te bezoeken en daarna naar de Duitse Concentratiekampen Auschwits en Birkenau. Deze volgorde geeft ook een les Poolse geschiedenis. Was er zelf zeer door geraakt. Goede verbindingen tussen luchthaven en stad en veel excursiemogelijkheden. Betaalbare citytrip en nog niet overlopen door de massa. Kortom een aanrader voor iemand die iets nieuws wilt zien.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10petra smith11-03-2019

fabulous

fantastische mooie stad, veel te doen en erg lieve mensen. Erg goedkoop

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Natasha01-02-2019

Wauw, nooit verwacht!

Wauw... Ik wist niet wat ik van deze stad moest verwachten, maar wat een mooie, schone en vriendelijke stad is dit. Er is veel te zien en te doen en je kunt er ook nog eens van alles eten. Ontbijt, ik raad je het Poolse ontbijt aan!!! Trek in pizza ga dan vooral even langs bij Trattoria Mamma Mia.

• 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Anne13-01-2019

Wat een mooie stad zeg.

Wij hadden een hotel in Krakau om oa Auschwitz en Birkennau te bezoeken. Om te beginnen was dat natuurlijk zeer indrukwekkend. Eigenlijk zou iedereen dit gezien moet hebben. Mijn advies: boek een ticket zonder gids. Bij de kiosk kan je een Nederlands boekje kopen, een uitstekende gids. Dan kan je overal wat langer bij stil staan of,als je de hoefte hebt, een pauze inlassen om allen op je te laten inwerken. Ga hier de eerste dag van je bezoek heen zou ik willen adviseren.

Krakau, ja man, prachtige stad met veel bezienswaardigheden.

Ook hebben wij een oude overdekte markt bezocht aan de rand van Krakau. Hier proberen de armere en hele arme mensen hun geld te verdienen. Daar zijn we bewust naar toe gegaan om iets te kunnen betekenen voor de arme mensen. 🙏

• 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2018