We hebben een aantal aanbieders voor Knysna voor je op een rij gezet:

Reviews over Knysna

Typische engels

Dirk Koeleman,
    30-11-2017

Yellowwood lodge is een mooi gebouw eigenaar wil het een ieder naar zijn zin maken , kamer zijn engels ingericht en verdienen wel wat onderhoud , maar toch heel leuk voor een paar dagen .Ontbijt is goed maar alleen geroosterd brood en geen andere broodjes wel eieren .

Gereisd met vrienden in november 2017

Echt Fantastisch

Hans Nelissen,
    1-6-2017

Deze mooie lodge ligt in Knysna. Niet ver rijden van het centrum met overdekte mall en de zee. Heel erg vriendelijk geholpen door de eigenaren. Kamer prachtig, goed onderhouden en schoon. Ontbijt super. Zijn nu 2 keer geweest en gaan zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

Frans en Margreet,
    16-4-2017

Alles was super. Enthousiaste eigenaars,het ontbreekt je aan niets tijdens je verblijf. Kate en Nathalie, top tijd gehad bij jullie.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fijne tijd gehad

A-F,
    24-2-2016

1 van onze accommodaties tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika.

Mooie ruime kamers. Bij aankomst verwelkomd door de gastheer die ons het een en ander vertelde over de omgeving en ons wat tips gaf.

Ontbijt was prima.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastische plek!

patricia,
    16-11-2015

Hartelijke ontvangst, super ontbijt, uitzicht lagoon. Mooie kamer met balkon en zitje.

Gereisd met partner in oktober 2015