bed-and-breakfasts in Kingman

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Kingman

Reviews over Kingman

• 7veld.can17-02-2015

Kingman hoort bij R66

Tijdens onze R66 motortocht natuurlijk overnacht in Kingman. Niet omdat het er zo leuk is maar meer omdat het bij R66 hoort. Ruime wegen, veel slaapgelegenheid. Zoals elk Amerikaans dorpje/stadje is er niet veel te beleven. Komt voornamelijk door de ruime opzet. (men mist de "gezelligheid") Enkele restaurants, (DamBar Steakhouse / Andy Devine) supermarkten, e.d. Er zijn genoeg R66 evenementen in de zomer. Typische plek in Arizona.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Chris 22-12-2011

Plaatsje langs route 66

Kingman ligt langs de Route 66 en is een tussenstop als je van Las Vegas onderweg bent naar de Grand Canyon. Veel valt er in dit centrum van de Route 66 niet te beleven, het is duidelijk vergane glorie. De 'Route 66'-mythe is wel wat over het paard getild.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 6Gaby04-10-2011

Beetje vervallen oude glorie

Beetje vervallen oude glorie, voor ons was het maar 1 overnachting tijdes onze rondreis van 10 dagen. Het doet ons een klein beetje denken aan de oude Strip van Las Vegas.

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 7jan31-12-2009

Doorreisdorp

Kingman ligt langs de route 66 en is een druk dorp we hadden hier het geluk om een rommelmarkt te kunnen bezoeken aardige sfeer en gezellige winkeltjes langs de aloude route 66

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2006

• 7Johan06-08-2007

Net terug van een rondreis door de US. Tevens een dag/nacht in Kingman geweest. Perfecte uitvalsbasis voor als je langs de route 66 gekomen bent. Het plaatsje Kingman is het historische hart van de route. Het is er zelfs nu nog vrij druk. Veel industrie maar heeft het wel nog veel uit de tijd van de R66 behouden. Dus leuk als je dat beleven wilt. Veel plaatsje op de route zijn echt vervallen of uitgestorven. Restaurants voor de avond in overvloed.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur