bed-and-breakfasts in Kauai

Reviews over Kauai

• 10Frans13-04-2018

Fantastisch eiland!! Mooie natuur, mooie baaitjes en stranden. Ontzettend vriendelijke mensen. Na de drukte van Ohau is dit eiland een verademing

• 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 9Astrid20-09-2015

Prachtig groen eiland

Let goed op waar je je hotel boekt, want de weersverschillen zijn erg groot. De Waimea canyon is prachtig om te zien. Ook vanuit de lucht. Maak een tour rond het eiland!

• 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7Pieter06-06-2013

Hawaii heerlijK!

Geweldig om op Hawaii rond de dwalen en lekker surfen

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9marietta09-11-2012

het mooiste eiland

Weelderig begroeid eiland , en fantastische woeste stranden . Ook prima zwemstranden. Ga eens naar een "Farmers Market" , daar kan je de meest vreemde vruchten kopen . Leuk en lekker

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Karol19-08-2012

,,Najpiękniejsze miejsce na spędzenie wakacji,,

Takich jak te wakacjie to się nie zapomina do końca swojego życia.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2012

• 8heer Plasmans04-06-2012

De moeite waard

Dit eiland van Hawaii is de moeite waard voor de omgeving en de stranden. Qua cultuur is Ohau (Honolulu) nummer 1

• 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Linsey27-08-2011

paradijs!

Neem zeker een huurauto! Eiland is prachtig, mooie natuur, vriendelijke mensen. Er is ontzettend veel te beleven. Wij gaan zeker terug! Helicoptervlucht met Jack Harter is aanrader!!! zeker doen! zie foto's!

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Annet Mantel29-01-2010

Kauai, een fantastisch mooi eiland

Enkele jaren geleden zijn wij daar op familiebezoek geweest. De verscheidenheid van het landschap op Kauai is zeer bijzonder. Schitterende stranden, hoge bergen, veel bos. En..de behaaglijke temperatuur. We zijn daar in april geweest en het was dagelijks ca. 28 graden. De familie heeft ons het hele eiland laten zien en we zijn dan ook op plekken geweest waar je als 'normale' toerist niet gauw zal komen. Als v.b: We zijn met de auto ongeveer 5 kilometer over een bijna onbegaanbare weg gereden om uiteindelijk op een totaal verlaten strand aan te komen. We hebben daar heerlijk kunnen genieten van de rust en het water. Een familielid heeft daar hout gesprokkeld en we hebben toen een geweldige BBQ en kampvuur gehad. 's Avonds om 18.30 uur was het Sunset time. Bewoners spreken vaak iets af (onder het genot van een drankje) om samen van deze speciale zonsondergang te genieten. We hebben in hele goede restaurants gegeten en de bevolking was zeer vriendelijk.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in april 2006

• 10Dekkers29-09-2008

Schitterend eiland met prachtige natuur

Kauai is 1 van de 4 eilanden die wij hebben bezocht tijdens onze huwelijksreis (Oahu, Maui, Kaui en Big Island) en wij vonden dit tevens het mooiste eiland! Wat een schitterende natuur tref je hier (mooie watervallen o.a.), niet voor niets zijn hier talloze films opgenomen. Vooral de helikopter vlucht is zeer de moeite waard. Ga in ieder geval 1 dag rond het eiland met een huurauto. Tip: in het noorden bij Tunnels Beach en Kee Beach kun je prachtig snorkelen, wat een echte verademing is als je eerst de Kalalau Trail: (wandelroute met uitzicht over de Na'Pali kust) gaat lopen! De Waimea Canyon is goed te zien wanneer je met de auto helemaal naar boven rijdt, je word steeds beloond met een prachtig uitzicht tijdens de rit. Dit eiland zeker niet over slaan als je naar Hawaii gaat!

• 3Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 8Louky Duin05-01-2008

Leuke plaats. Niet zo toristisch als Poipu. Auto is aan te raden op dit eiland. Veel bezienswaardigheden o.a. een adembenemende canyon. Veel watersportmogelijkheden. vooral duiken en snorkelen.

• 8Cultuur
    • 9Stranden