bed-and-breakfasts in Kandy

We hebben een aantal aanbieders voor Kandy voor je op een rij gezet:

Sri Lanka Online
Sri Lanka Online

Reviews over Kandy

• 8Rixt Heerema08-11-2018

Oase in de benauwdheid

Het mooiste land dat ik ooit heb mogen bezoeken. Ik verbleef in een hostel uitkijkend over het meer! Tijdens mijn rondreis in Sri Lanka was Kandy een heerlijke tussenstop, weg van de drukte en weg van de benauwde hitte! Vanuit hier kan je alle kanten van het eiland op!

• 4Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in juni 2016

• 6Daan20-10-2017

niet de moeite

niet boeiend drukke stad weinig sfeer

• 7Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Anneke16-08-2017

Drukke stad met mooie groene plekken

Het Udawattakele Rain Forest is echt een aanrader; een stukje regenwoud midden in de stad. Het meer is ook mooi. Verder veel druk verkeer. De Tempel van de Tand hebben we zelf niet bezocht (een beetje tempelmoe want we hadden al een behoorlijke rondreis achter de rug) maar we hebben gehoord dat je lang in de rij moest staan om de tand van Boeddha te zien. We hebben ook een taxi genomen naar het Pinnawala olifantenweeshuis, ongeveer 5 kwartier rijden. Echt een aanrader; prachtig om de olifanten te zien baden in de rivier.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2017

• 7ejan01-07-2017

leuk stadje maar niet erg interessant

mooi meer, mooie tempel maar verder weinig interessant: goede uitvalsbasis voor uitstappen in de buurt

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

april 2017

• 10Ajith31-01-2017

Fantastic Place

Wonderful city.very Beautiful.specially the temple of tooth.very calm and silence city..i had very good service from the travel agency sri lanka.i'll give u there email.if u want to go there arrange ur jurney with them [email protected]

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 6A. Van den Brink01-05-2016

Prima

Er is veel te doen. Je hebt wel enkele dagen hier voor nodig.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Ine F. Huissen31-01-2016

belevenissenstad waar je niet uitgekeken raakt

Er kan uit een grote verscheidenheid van trips gekozen worden: Perideniya, de botanische tuin waar je rustig een dagje voor uit kan trekken, lopend naar het centrum waar je de bazaar, de nieuwe shopping mall met overal leuke, gezellige en uitdagende eettentjes vindt, de tempel v.d. tand, warcemetry, een wandeling door Udewattekelle, rondje om het melkmeer met evt. boottochtje naar het eiland; 's avonds naar de Kandy dancers, een dagje naar de Victoria dam, het Kandy View Point (Arthurs seat) met schitterend uitzicht en verschillende oude tempels rond de stad gelegen zijn zeker de moeite waard. Neem een dag een tuktuk en leef je uit.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Jeannette02-12-2015

Kandy is de moeite waard.

Leuke stad. Genoeg te doen en vriendelijke mensen. Raften kan in de buurt.

• 8Uitgaanslevenn

augustus 2015

• 8kiki27-08-2015

Erg leuke stad

Prettige stad om een paar dagen te zijn. Behalve de tempel van de Tand en alles wat daar omheen hoort, vond ik het een prettige stad om een paar dagen rond te hangen. Aparte winkels, een grote markt, en het is leuk om het meer rond te lopen.

• 8Omgeving

augustus 2015

• 9Marleen Van Vlaender11-05-2015

Prachtig gelegen !

Kandy ligt in een heel mooie omgeving en heeft heel wat te bieden. Er zijn heel wat winkels, zowel in de binnenstad als aan de rand van Kandy, daar vindt je gespecialiseerde zaken in houtbewerking, zijde, juwelen... De topper is natuurlijk de tempel van de tand! Deze is meer dan één bezoek waard! Je kan er ook een goede Ayurveda behandeling laten doen. Wij boekten reeds 2 keer bij een touroperator uit Negombo, en de chauffeurs weten heel veel plaatsen die je anders niet bezoekt. Je kunt ook alles zelf kiezen, en dat geeft je heel veel vrijheid , je beslist zelf hoe lang je ergens wil blijven, en dat is echt heerlijk. Kandy bevalt ons heel goed, en we verbleven er dit jaar opnieuw voor 3 nachten. We verbleven er opnieuw in hotel Thilanka, het eten is er lekker en het personeel heel vriendelijk en de service prima.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2015