Sorteren

Reviews over Kamering / Paternion

Fantastisch!

R.Lukas
    9-8-2018

Voor de 3e keer hier een tussenstop gemaakt richting Kroatië! Zoals elke keer ook dit jaar alles top geregeld door Jürgen en Manon!

A. Doldersum
    7-8-2018

Wij zijn omdat ze vol zaten bij de overbuurvrouw terecht gekomen. Echt een zeer goed alternatief. Het is gedateerd, maar verder echt gastvrij en zeer schoon. Nog wel even bij Jurgen en Manon een drankje gedaan.

Super aanrader voor iedereen

Marco
    4-8-2018

Alles was perfect. Zeer gastvrij nederlands gezin met lieve dochter en brave hond. Super voor doorreis naar kroatie. Er werd zelfs gekookt voor een klein bedrag van 11,50 pp extra. We hebben heerlijk gegeten op het terras een heerlijke tomatensoep,frietjes,schnitzel en verse sla en een toetje als je wilt. Wij gaan zeker terug als we volgend jaar weer naar kroatie reizen. De kamers zijn ook zeer schoon en netjes. Super dank jullie wel voor het fijne verblijf. Tot volgende keer.

Voor de 2e keer geweest, zegt genoeg :)

Esther
    11-7-2018

Heerlijk gewandeld en gefietst met de eigenaar. Prachtige routes gedaan. Schoon huis, waar je je thuis voelt. Je voelt je zeer welkom.

Truus en Nico
    25-9-2017

Je wordt heel goed verzorgd,je krijgt prettige aandacht en ze denken met je mee.