We hebben een aantal aanbieders voor Julianadorp aan Zee voor je op een rij gezet:

Reviews over Julianadorp aan Zee

het was geweldig

Yolanda vd berg,
    11-9-2017

het was een perfecte plek voor ons weekendje weg wat hebben we genoten prima ligging aardige ontvangst heerlijk bedden schone kamers en ontzettend fijn dat er nog een aparte kamer was on te relaxen en wat een heerlijk ontbijt wat een mooie B&B is dit helemaal top

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor de 2e keer een heerlijk verblijf 😍

Mandy en Emile Burkard,
    1-9-2017

Loes & Gerard jullie zijn een hartverwarmende gastvrouw en gastheer ✅ we voelen ons meer dan welkom het voelt als een soort thuis ✅ alles tot in de puntjes; slaapkamer, badkamer, relaxruimte, het heerlijk uitgebreid ontbijt welke met liefde door Loes op tafel wordt getoverd, de paradijselijke tuin en not last but least Flyn, wat een lieverd die viervoeter ✅ in 1 woord TOP ! Tot gauw weer X Mandy en Emile

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk verwen wiekend👍⚓️

Karin&Ron,
    29-8-2017

Een heerlijk verwen wiekend achter de rug bij Loes&Gerard⚓️🌞Gezellig en knus B&B, mooie kamer, heerlijk bed en super schoon. Direct aan de duinen, strand en leuke strandpaviljoens. Ontbijt uitgebreid en een heerlijke eitje vers gemaakt door Loes👏👏Gerard&Loes zorgen voor een heerlijk gastvrij verwen wiekend👍Wij komen zeker weer terug🌞⚓️👌

Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte lokatie

Hillie en Henk van Raalte,
    27-8-2016

Een prachtige B&B. Veel privacy. Prima ontvangst en verzorging. Lekker eten, hapjes en drankjes liggen al klaar voor je. Er worden goede tips gegeven over wat er in de omgeving te doen is. We zijn echt in de watten gelegd zowel voor wat betreft sociale ontmoeting als verzorging en omgang. Echt top.

Gereisd met partner in augustus 2016

L.Koopman,
    12-8-2016

Het is er super goed vertoeven. Je bent er meteen op je gemak. Wanneer je er op een warme manier welkom word geheten.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)