We hebben een aantal aanbieders voor Johannesburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Johannesburg

Topvakantie!

Wim-en-Carla,
    24-8-2014

We zijn 3,5 week in Zuid-Afrika geweest en Michiel Schreiner had voor ons de hele reis uitgestippeld. Alles was perfect geregeld en georganiseerd! De vouchers hadden we ruimschoots op tijd per email ontvangen. Een absolute aanrader voor iedereen die Zuid-Afrika wil verkennen! Zijn guesthouse was ook uitstekend; een prachtig verblijf en daar waar mogelijk dacht Michiel met ons mee. Top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Stukje rust in grote stad en goede service

Michiel Schuijt,
    12-8-2014

Wij werden ontvangen door Michiel Schreiner, een hele relaxte man die je meteen het gevoel geeft thuis te zijn. We hadden met ons gezin met vier kinderen het appartement geboekt en konden hier met zes personen heerlijk terecht, wat een ruimte! Er was een ruime master bedroom met dito badkamer, er was een tweede slaapkamer en in de living stond nog een eenpersoonsbed en was nog de mogelijkheid tot het uitklappen van twee slaapbanken. Het ontbijt was heerlijk en in een sfeervolle af te sluiten ruimte waar wij met ons gezin konden zitten. Onze kinderen waren helemaal dol op de hondjes Benji en Beauty. We moesten nog een dag overbruggen in Johannesburg voor we naar huis zouden vliegen en konden zonder probleem onze koffers laten staan en bij terugkomst nog even gebruik maken van een kamer om ons op te frissen, wat een services en dat zonder bij te betalen. We weten zeker dat we hier terugkomen en hebben het guesthouse al aangeraden bij vrienden die later dit jaar naar Zuid-Afrika gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Weer thuiskomen!!!

Ria Middelbeek,
    26-11-2013

Voor de tweede keer in Villa Schreiner en het was weer thuiskomen.

Hele goede locatie, vlakbij het vliegveld en goede positie om je verdere trip in de omliggende landen te starten.

Wij hebben weer genoten van deze bijzondere Villa waar je je meteen thuisvoelt. Mooie royale kamers en badkamers met uitzicht op de tuin.

Ook in de tuin is het heerlijk toeven, alles is keurig verzorgd door de gastheer.

Onze safaritrip naar Botswana was door Michiel uitstekend geregeld.

Alle transfers, vluchten en lodges het was weer perfect!

We konden optimaal genieten van onze safari in Botswana.

Gereisd met partner in november 2013

Hollandse gezelligheid in prachtig Zuid Afrika !

Fam. Th. Middelbeek,
    25-11-2013

Michiel, is een perfecte gastheer die het zijn gasten als vrienden beschouwd en alles in het werk stelt dat zij het naar hun zin hebben, niet alleen als je bij hem logeert in de prachtige B&B maar ook als hij een safari voor je boekt !

Kent de markt als geen ander en heeft directe contacten! Gewoon een woord SUPER !

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Gemoedelijk

Anja Stals,
    5-11-2013

Heerlijk gemoedelijk guesthouse waar je jezelf welkom en snel thuis voelt.

Michiel Schreiner had ook veel goede tips voor uitstapjes en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. " De braai" is ook echt een aantader

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013