bed-and-breakfasts in Izegem

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Izegem

Reviews over Izegem

• 7Nadine P16-09-2016

we komen terug

Wij houden van fietsen daarom komen wij ook terug. We hebben onze vaste slaapplaats al gevonden in Izegem B&B Huyze Filez en daar zijn wij zeer tevreden over. Izegem zelf was voor ons niet zo interessant maar dat hield ons niet tegen om te genieten van onze vrije dagen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 8Ivo HUYBRECHTS08-05-2016

Verrassend groen!

Izegem, vroeger zou ik er nooit aan gedacht hebben daar te verblijven. Ik dacht dat daar veel industrie was. Na enkele fietstochtjes in de omgeving moet ik mijn mening grondig herzien. Groene omgeving, ideaal voor fietstochtjes. Shoppingsteden als Roeselare en Kortrijk liggen niet veraf. En ook Ieper is niet zo ver af. Op de Grote Markt vind je een rits aan drank- en eetgelegenheden. In de winkelstraat vond ik wel wat leegstand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 0Jos30-01-2012

Izegem heeft het allemaal

Inderdaad, voor een gezellig weekenje uit vind je alles in Izegem wat je wensen kan ...

Van een gezellige knusse bistro tot een sterren-restaurant, en alles tussen-in. De gastronoom komt niks te kort in Izegem. Verschillende aangename café's om een goed glas te drinken, van streekbiercafé tot trendy lounge. Voldoende bezienswaardigheden die op korte afstand bij elkaar liggen, en ook geen ganse dag je blijven vervelen. Kunst en cultuur is er ook voldoende te beleven. Allen daarheen dus!

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur