1.000

bed and breakfasts Veneto met honden toegestaan

Reviews over accommodaties in Veneto

Wij komen vast en zeker nog eens terug!

Karin,
    4-9-2018

Bij Vanessa House hadden wij onze tussenstop op weg naar Kroatië. Wat een heerlijke B&B. Kosten noch moeite worden gespaard om het je naar de zin te maken. Elena is een schat!! Prachtige kamer, goed ontbijt met verse jam en cakes. Elena helpt je richting een echte tratorria waar je heerlijk kunt eten. 3 gangen, flesje wijn, drinken voor de kids voor € 45,-. Je zit dan wel tussen de rumoerige Italianen maar dat is juist leuk! Venetië was ook fantastisch!

super b&b!

nanda,
    7-8-2016

ik was er dit jaar in april al geweest, nu met mijn gezin.

echt een top plek.

super lieve mensen en heerlijk rustig. ontbijt is genieten!

In één woord Fantastisch!

Bankies,
    28-6-2016

We zijn met ons gezinnetje ( 2 volwassenen en één kind van 11 jaar) vorig jaar hier geweest. We hebben genoten. Vanessa heeft ons heerlijk in de watten gelegd. Wat een lieve vrouw. Ontzettend behulpzaam en lief. Onze zoon wilde niet eens naar Venetië, die wilde wel bij Vanessa blijven. Heerlijke grote tuin met zwembad. Ook hadden we elke ochtend een heerlijk ontbijt met elke dag verse jam en heerlijke taarten.

Venetië is goed te bereiken met een bus. ( Bushalte 7 of 9 min lopen).Waar het best wel druk is in Venetië is het heerlijk rustig bij Vanessa. Voor Vanessa de complimentjes! Echt Top!

Geweldig

Jet,
    22-4-2016

Vanessa house ligt in een rustige villa wijk. Grote tuin met een heerlijk zwembad en ligbedden.

Wij hadden de familiekamer dus volop ruimte.

Uitgebreid ontbijt met heerlijke cake door Elena zelf gebakken. Tip: eitje erbij!

Niets is teveel voor Elena en haar man. Je merkt aan alles dat ze hun gasten het naar de zin willen maken.

fantastische bed en breakfast

nanda,
    19-4-2016

in 1 woord geweldig, echt een mooi plek om te verblijven.

alles wat je van een bed en breakfast verwacht, persoonlijk contact, advies waar nodig en

een heerlijk ontbijt.