Reviews over accommodaties in Veneto

prachtige plek voor doorreis naar zuidelijk italie

Martijn,
    23-9-2013

heerlijke plek, bijzonder vriendelijk mensen, top service. met zwembad, ontbijtservice in restaurant, heerlijke eigen wijn. wij waren echt helemaal tevreden

Heerlijke plek!

t_allersma,
    9-9-2013

Deze B&B, gerund door een Italiaanse vrouw en haar man zorgen echt voor een heerlijk thuisgevoel. De kamers zijn ontzettend ruim, voorzien van airco en goed bij de tijd.

Wij hadden de kamer beneden en dit was ideaal. We hadden daarmee een eigen voordeur.

Het ontbijt is heerlijk met verse streekproducten. Aan niets kom je te kort! En voor de prijs is het natuurlijk helemaal prima. De eigenaresse spreekt dan wel weinig Engels, maar is zo ontzettend behulpzaam! Ze geeft allerlei tips voor de omgeving. De B&B is midden in Miane gelegen, wat ervoor zorgt dat je 's avonds nog even lekker op het terras kan zitten om de hoek en wandelend (2 min) terug kunt.

Niks mis mee

fam. Regelink,
    12-10-2010

Schoon , vriendelijk maar moeilijk te vinden.

Zit boven in een woonhuis.

Wij gaan volgend jaar weer terug.

Waar voor het geld

Ron,
    26-11-2008

Zeer klein hotelletje, mooie perfect verzorgde kamers en ontbijt, enig minpuntje is dat je verder helemaal niks heb t in het hotelletje (ook niet in het 'moederhotelletje) dus je moet het eigenlijk meer beschouwen als een appartement zonder kookgelegenheid. Bij slecht weer heb je dus een groot probleem tenzij je de hele dag op bed wilt liggen...Lokatie is goed, lekker rustig een eindje uit het centrum

Prima B & B met uitstekende service

E. Wessels,
    25-9-2008

Wij verbleven hier afgelopen week. Het is ons prima bevallen. Kamer is groot genoeg en netjes. Badkamer is ruim. Bed lag goed. Ontbijt is goed, zeker voor Italiaanse begrippen. De ligging is rustig, (heerlijk stil 's nachts), maar toch redelijk centraal. Met de bus in 10 min. in centrum. Check in de hal de vertrektijden, gaat 2 keer per uur. Ontbijt is nu tot half 10. Gratis internet en gratis fietsverhuur. En eigenaar haalde en bracht ons van/naar het vliegveld, super! De prijs/kwaliteit verhouding is wat mij betreft uitstekend!