Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Castiglione di Sicilia

Reviews over Castiglione di Sicilia

Leuke plek in authentiek dorpje

René,
    21-6-2013

Gastvrije eigenaar. Meerdere kamers met houten wanden en vloeren, daardoor wel gehorig. Goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden (kloof, rondtour langs Etna of Taormina). Ligt in nauw straatje. Eten in het centrum van dorp (Sine Tempore) erg lekker.

Gereisd met partner in juni 2013

prima voor een nacht

Marloes Witjes,
    7-8-2009

Wij hebben dit hotel voor 1 nacht geboekt om de etna te bezoeken, daar was het prima voor. Ik had het geboekt omdat het tussen de etna en taormina in zou liggen. Beide bestemmingen kosten je nog 45 minuten in de auto door de bergen. 's avonds zou ik het niet meer graag rijden, dus dat was een tegenvaller. Toen we het dorpje gevonden hadden (tomtom!) stonden er al duidelijke borden naar deze B&B, heel fijn! Aangekomen schrokken we wel van het paadje (vies!) maar de B&B ziet er prima uit. Ze spraken weinig engels en toen we om 22.00 uur naar de bar wilden was die gesloten. Ik vond het ontbijt echt vies (stond 's avonds al klaar), maar mijn reisgenoten vonden het wel prima. De kamer was wel echt prima, groot en onverwachts met airco (en dat voor 20 euro p.p.!). Er was ook geen internet in de openbare ruimtes zoals bij bookings staat.

Gereisd met partner in augustus 2009