We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.148

Kleine hotels Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Goed hotel en lekker centraal gelegen

Petra,
    24-4-2017

Het is een goed hotel, de kamer was prima en er was een goed bed.

Er werd goed schoon gemaakt en we kregen ontbijt op de kamer.

Meestal bestond het ontbijt uit een zoet broodje, beschuitje, jam, chocopasta, honing, boter, yoghurt, sapje en een warme drank.

Erg vriendelijk personeel en 24 uur beschikbaar.

Ze spreken niet zo goed Engels, maar ze willen alles voor je doen.

Lekker centraal gelegen ongeveer 10-15 minuten van het Colosseum en 5-10 minuten van het Termini station.

Verschillende eet gelegenheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2017

Goed B&B

Bert,
    30-11-2016

B&B dat naast hotel Atlanta star ligt waar ingecheckt moet worden. In dit hotel wordt ook het ontbijt genuttigd wat wij een prima ontbijt vonden. We waren met 4 personen en hadden 2 kamers op 3e etage die netjes en zeer ruim waren.

Eigenlijk hadden we met ons gezin op de grootste kamer kunnen verblijven want hier stonden 4 bedden en er was nog ruimte genoeg.

We kregen iedere schone handdoeken en bij 3 nachten kregen we zelfs nieuw beddengoed.

Koelkastje, tv en wifi op de kamer.

Hotel ligt vlakbij de St. Pietersplein maar je kunt ook goed te voet naar de stad lopen.

Restaurantjes en kleine winkeltjes in de buurt.

We hebben hier een prima verblijf gehad! Aan te raden dus.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Prima adres in een klooster

Hans,
    25-6-2016

Eenvoudig maar prima adres. Schoon en heel centraal gelegen, vlak bij het Colleseum. Gezelligheid voor de deur en volop leuke restaurantjes en barretjes. Heel bijzonder dat je in een klooster verblijft waar nog nonnen rondlopen. Er is ook wel gewoon personeel. Ontbijt is simpel maar compleet. Prima koffie. Kortom een prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk paar dagen weg met vriendinnen

TroMy,
    2-5-2016

Centraal gelegen Hotel B&B. Het bestaat uit meerdere gebouwen rond een mooie en rustige binnenplaats. Op loopafstand van bussen en treinen. Kom elke keer weer terug naar deze plek omdat het superschoon is en een heel goed ontbijt (wel op zijn Italiaans: zoet) heeft 's morgens. Ga zeker weer naar deze plek.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Fantastische plek tegenover het Pantheon

Speelman,
    8-9-2015

Een B&B middenin het oude centrum van Rome op het plein recht tegenover het Pantheon. Vanuit je deur kan je gelijk het terras op! Wat wil je nog meer!

Mooie ruime en schone kamers. Airconditioning, gratis WiFi, dagelijks schone handdoeken, een prima bed en vriendelijk personeel en dat alles voor een zeer betaalbare prijs. Het ontbijt wordt geserveerd in een nabij gelegen restaurantje . Werkelijk niet te eten, tenminste als je niet van donuts houdt

Gereisd met partner in september 2015