We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

In één woord: "Fantastisch!"

Jaco Verheul,
    13-3-2018

Kleinschalige B&B in een appartementencomplex. Drie persoonskamer met ontbijt. Vooraf benaderd door de eigenaresse over verwachte aankomsttijd om onnodig wachten voor beide partijen te voorkomen. We hadden een kleine maar zeer nette en schone kamer met een kleine badkamer voorzien van douche en toilet. We konden van te voren opgeven wat voor soort broodjes we bij het ontbijt wenste. Eten gebeurde in een kleine "keuken" waar ook de gebruikers van de twee andere appartementen gebruik van konden maken. Keuken was voorzien van een espressoapparaat, waterkoker, goed gevulde koelkast en gasstel. Voor ieder appartement was een aparte tafel met daarop diverse etenswaren. Tijdens onze afwezigheid werden tussendoor de bedden weer opgemaakt en de douche schoongemaakt. Eigenaresse was een goed Engelssprekende Italiaanse die ook veel tips geeft over de omgeving. Echt super.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

net hotel schoon en goed service

Ger Thomisen,
    3-4-2012

goede bedden alles keurig schoon en zeer vriendelijk personeel.

heerlijk alles kortbij zoals het sint Pietersplein en op nog geen 10 minuten loopafstand van het oude centrum.

voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012