We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Prachtig

Tom,
    21-7-2015

Brachten hier 3 nachten door. Ideaal gelegen, zeer goede service (gratis minibar, koekjes, koffie, badjas, slipper,...). We waren veel te vroeg, toch kregen we al gratis water en koffie. We zijn daar echt goed ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima Bed & Breakfast.

Brigitte,
    30-6-2015

Nette kamer, goed bed. Badkamer ook netjes. Flatscreen TV, föhn, airco aanwezig.

Ligging: 400 meter van het Vaticaan, 100 meter van metrostation.

Heerlijk ontbijt. Je kunt aangeven op een lijstje wat je wilt, dit wordt 's morgens op de door jouw gewenste tijd op je kamer afgeleverd.

Aardige medewerkers.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Wisselend

n.andeweg,
    14-6-2015

Wij hadden vijf nachten de economyclass geboekt, maar kregen bij aankomst een upgrade naar een luxury room. Zonder bijbetaling. De laatste nacht gingen we echter terug naar economyclass. De eerste vier nachten waren super, ruime studio met terras. Echter twee dagen geen WiFi; de eigenaar deed er alles aan om het te verhelpen. Laatste nacht dus verkast naar een economyclass kamer en dat was echt een heel kleine ruimte. Afrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek

Danielle,
    21-11-2013

Super!!! Ligt super centraal; kan bijna alles te voet doen. Zeer gastvriendelijk!!!

Gereisd met partner in november 2013

Relaxte plek in Rome

Carin,
    18-10-2013

Wij waren hier 6 dagen en vonden het een fijne plek om na iedere drukke dag weer terug te komen. Lekker in bad even in de keuken wat klaarmaken geven het een huiselijk gevoel. Wij hadden met z'n tweeen het pax appartement voor 4 personen gekregen omdat we overboekt waren, zonder kosten! Het appartement werd iedere dag schoongemaakt en zag er goed uit, op een paar kleine futiliteiten na zoals de koelkast die binnen stuk was en wat losse schroeven. De vriendelijke housekeeper Leo is meestal s'morgens aanwezig en is altijd bereid om te helpen. Kom hier graag nog eens terug op deze toplocatie!

Gereisd met vrienden in oktober 2013