We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl

bed and breakfasts Rome met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Goed B&B

Bert,
    30-11-2016

B&B dat naast hotel Atlanta star ligt waar ingecheckt moet worden. In dit hotel wordt ook het ontbijt genuttigd wat wij een prima ontbijt vonden. We waren met 4 personen en hadden 2 kamers op 3e etage die netjes en zeer ruim waren.

Eigenlijk hadden we met ons gezin op de grootste kamer kunnen verblijven want hier stonden 4 bedden en er was nog ruimte genoeg.

We kregen iedere schone handdoeken en bij 3 nachten kregen we zelfs nieuw beddengoed.

Koelkastje, tv en wifi op de kamer.

Hotel ligt vlakbij de St. Pietersplein maar je kunt ook goed te voet naar de stad lopen.

Restaurantjes en kleine winkeltjes in de buurt.

We hebben hier een prima verblijf gehad! Aan te raden dus.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Prima adres in een klooster

Hans,
    25-6-2016

Eenvoudig maar prima adres. Schoon en heel centraal gelegen, vlak bij het Colleseum. Gezelligheid voor de deur en volop leuke restaurantjes en barretjes. Heel bijzonder dat je in een klooster verblijft waar nog nonnen rondlopen. Er is ook wel gewoon personeel. Ontbijt is simpel maar compleet. Prima koffie. Kortom een prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Het was er fantastisch!

Marianndvdl,
    4-5-2016

Prima kamers; gunstige ligging; gastvrije eigenaar. Het ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijk paar dagen weg met vriendinnen

TroMy,
    2-5-2016

Centraal gelegen Hotel B&B. Het bestaat uit meerdere gebouwen rond een mooie en rustige binnenplaats. Op loopafstand van bussen en treinen. Kom elke keer weer terug naar deze plek omdat het superschoon is en een heel goed ontbijt (wel op zijn Italiaans: zoet) heeft 's morgens. Ga zeker weer naar deze plek.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heel goede B&B

henk_molthoff,
    27-4-2015

Deze B&B ligt vlak bij het Vaticaan en alle andere bezienswaardigheden in Rome. Het is er eenvoudig maar zeker schoon en wordt met enthousiasme gerund door een familie. Het betreft kamers in een bovenwoning dus je moet meteen de trap op als je binnen komt. Prima plaats om te verblijven gedurende een city trip.

Gereisd met partner in januari 2015