We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Rome met balkon / terras

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

In één woord: "Fantastisch!"

Jaco Verheul,
    13-3-2018

Kleinschalige B&B in een appartementencomplex. Drie persoonskamer met ontbijt. Vooraf benaderd door de eigenaresse over verwachte aankomsttijd om onnodig wachten voor beide partijen te voorkomen. We hadden een kleine maar zeer nette en schone kamer met een kleine badkamer voorzien van douche en toilet. We konden van te voren opgeven wat voor soort broodjes we bij het ontbijt wenste. Eten gebeurde in een kleine "keuken" waar ook de gebruikers van de twee andere appartementen gebruik van konden maken. Keuken was voorzien van een espressoapparaat, waterkoker, goed gevulde koelkast en gasstel. Voor ieder appartement was een aparte tafel met daarop diverse etenswaren. Tijdens onze afwezigheid werden tussendoor de bedden weer opgemaakt en de douche schoongemaakt. Eigenaresse was een goed Engelssprekende Italiaanse die ook veel tips geeft over de omgeving. Echt super.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Voor herhaling vatbaar! Mooi historisch pand.

Bezoeker april 2016,
    17-4-2016

We vonden de locatie en sfeer van de accommodatie heel fijn!

Dicht bij de St.Pieter en de rivier. Het is een levendige buurt met winkeltjes en een markt voor de deur. De metro is op de hoek van de straat. De koffiebar van Mac Donalds die erg goed is, zit naast de B&B.

We werden 's ochtends wakker van mooie gitaarmuziek onder ons raam door een straatartiest. Het heerlijke ontbijt werd op de kamer geserveerd.

Je kan bij aankomst bestellen wat je graag wil bij je ontbijt. Op de dag dat we vroeg moesten vertrekken kregen we de avond van te voren een ontbijtpakket met waterkoker om thee te maken, heel attent.

Her personeel is erg vriendelijk. De kamer is mooi ruime en pastelgroen met nette badkamer, airco is aanwezig. Jammer dat de WIFI bij ons niet werkte. Ook na 2x aangeven is dat niet veranderd.

Klein minpuntje voor een prachtige B&B.

Als we weer in Rome zijn komen we zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Goede bead/breakfast

Petra Blok,
    27-9-2013

Kamers zijn schoon, maar wel klein. Badkamer ook schoon, maar wel een smalle douche met niet zo veel water.. Vond het wel bijzonder dat een tweepersoonsbed een uitgetrokken bedbank was. Dat verwacht je toch niet echt.

Ligging aan drukke straat, dus wel veel lawaai. Maar tegelijk ook weer erg gezellig met allelei restaurantjes.

Ontbijt stelde niet zoveel voor, broodje en thee/koffie of sap.

Maar het Vaticaan op 5 min lopen!

Al met al goed om zo in Rome te verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Super ligging.

Femia Beckeres,
    23-10-2012

Geweldige ligging, om de hoek van Piazza Navona in een artistieke wijk met veel antiek shops. Wij hadden het ruime appartement met keuken, aparte living en 2 slaapkamers. De ruimte is enorm, onderhoud is op sommige plekken nalatig! Heerlijke badjassen en badslippers, luxe badprodukten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Erg mooi Bed and Breakfast

Rene ten Dolle,
    24-10-2010

Wij verbleven hier laatste week van augustus. Het is een mooi en chique bed&breakfast. Smorgens kregen we ontbijt op kamer geserveerd. Keus voor ontbijt was voldoende.

Locatie van bed&Breakfast is net buiten centrum vanaf Rome. In principe was het centrum op loopafstand, maar na een dag lopen in Rome gaven wij toch meestal voorkeur aan trein (5minuten met trein en dan 5minuten lopen van station naar bed&breakfast). Bed&Breakfast ligt in ambasadewijk van Rome, derhalve erg veilig. Opvallend vonden wij wel dat ze in deze wijk weinig tot geen buitenlandse toeristen gewend waren, met alleen engels kwamen we er meestal niet.

Gereisd met partner in augustus 2010