We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Prima Bed & Breakfast

AB,
    15-5-2010

Reservering en communicatie vooraf ging prima, informatievoorziening was ook volledig. Bij aankomst gelijk informatie over Rome en de mogelijkheden om erheen te gaan ontvangen. Kamer was heel ruim, met tv, badkamer met prima douche. Ontbijt is zoals velen omschrijven: verpakt croissantje, verpakte crackers/toast, jam en koffie/thee/sap, maar ik vond dat prima, ik eet thuis ook niet veel anders en het is genoeg om de dag mee te beginnen. In de minimarkt om de hoek is de keuze groot, er is een koelkast en magnetron beschikbaar. Buurt is rustig en simpel, maar niet een plek om te ontdekken. OV-verbinding naar Rome is prima en snel; rond 6 uur wel heel druk richting hotel. Voor de prijs een prima plek om te overnachten!

Gereisd met partner in mei 2010

goede verbinding met centrum

adri akkerman,
    18-11-2009

Een goede plek als je langer in Rome wilt verblijven. Keurige kamer, ontbijt karig - italiaans dus. Daar kan je rekening mee houden door naar het vlakbij gelegen winkeltje te gaan. Dichtbij het station zodat je in ca 20 minuten in het centrum bent.

Gereisd met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sei a Roma is een zeer schoon Bed & Breakfast aan de rand

Viktor,
    21-4-2007

Sei a Roma is een zeer schoon Bed & Breakfast aan de rand van Rome. Het ligt vlak naast de rondweg en is met de auto dus makkelijk bereikbaar. Vanaf het complex is het een klein half uur naar het centrum van Rome. 's-Avonds terug kan je met de trein, alleen is de weg van het station naar het hotel wel wat aan de donkere kant, je kunt dat beter de bus nemen (de eigenaar legt uit hoe).

Het ontbijt is karig, 1 croissantje en 2 biscuits + koffie/thee/jus d'orange. Aan de andere kant is de prijs van het hotel zeer laag, en mag je hier ook niet te veel van verwachten.

Het personeel is zeer vriendelijk en staat je goed te woord. Voor een paar dagen Rome voor weinig geld is dit ok. Praktischer is een hotel in het centrum, alleen is dit flink duurder.

Gereisd anders in april 2007