We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Prima overnachting

Gea&Liesbeth,
    12-5-2011

Wij zijn 4 nachten in Happy Holiday geweest en hebben heerlijk geslapen. De bedden waren prima, de staff hebben we niet meer gezien na het inchecken. We hebben 1 dag geen warm water gehad en 1 dag hebben we geen schone handdoeken gehad, dat was vervelend. Verder prima ligging, 15 minuten lopen vanaf het Collosseum en vriendelijke mensen bij het ontbijt (in een café op 2 minuten lopen afstand). Ontbijt was weinig; 1 croissant en een kop thee/koffie, maar dit is normaal in Italië. Op de site staat dat er internet aanwezig is, dat is er niet. Ook geen TV en geen keuken waar je gebruik van kan maken. ZOlang je voorbereid bent op een kamer van ongeveer 8 vierkante meter met 2 bedden en 2 kastjes, heb je een prima vakantie!

Gereisd met partner in mei 2011

Charmant hotelletje

kim,
    13-9-2010

Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad. Charmant hotelletje met eenvoudige kamers. Je slaapt er alleen. Personeel was ook aardig. En ligging is super. We zaten zo bij het Colloseum! IK zou er zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2010