We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Voor herhaling vatbaar.

Marian,
    1-7-2018

Omdat Maryelen2 onze reservering niet kende werden we voor 1 nacht hier gedropt. We werden door een vriendelijke man naar onze kamer gebracht. Lift was groot genoeg om onze rolstoel in te rijden, maar toch niet heel handig omdat er klapdeuren in zitten. Maar we hadden een mooie kamer aan de kant van de straat. Alles leek nieuw, mooie grote tv en er stond water en fruit klaar. En sloffen voor te gebruiken. Het bed lag goed. Het heeft ons positief verrast.

Gereisd met partner in juni 2018

Zalig en practisch appartement

SABINE,
    26-4-2016

Het appartement dat wij 5 dagen hebben betrokken was in 1 woord geweldig.Zeer proper en functioneel.Ook ruim genoeg voor 4 volwassenen.Er was echter slaapplaats voor 6p en dit allemaal in bedden.De keuken was goed genoeg om te koken.En de badkamer was in orde.De eigenaar was zeer vriendelijk en bereikbaar omdat hij aan de overkant woonde.Het appartement ligt aan een winkelstraat en op 5min lopen van de Sint-Pieters Basiliek.Om de hoek bevindt zich een metrostation. Er is ook gratis wifi aanwezig dat heel goed werkt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

geweldigge plaats

theo,
    20-2-2015

heerlijk B & B goed ontbijt heerlijke bedden

geweldig uitzicht vanuit de ontbijtzaal over de stad en het Vaticaan

Gereisd met partner in februari 2015

Leuk b&b in centrum

peter,
    28-12-2013

Deze B&B ligt centraal in rome. Hebben eigenlijk alles te voet kunnen bekijken. Goede kamers en goed ontbijt. De reis met het liftje naar boven is al een reis op zich.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Twice in Rome, een reden om nog een keer te gaan!

A.v.Oploo,
    11-3-2013

Prachtige ligging, comfortabele kamers. Superschoon, en de service is ongekend goed dankzij Antonio en medewerker. De aankomst is wel een beetje vreemd. Je komt aan in een straat waar een oude deur is. Daar achter een sjofele toestand, maar een verdieping daarboven is het een en al luxe en vriendelijkheid!

Gereisd met partner in maart 2013